ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خیانت کردم؛ از همسرم و هم تیمی هایم معذرت می خواهم!



اخبار ,اخبار ورزشی ,باشگاه آرسنال

 

اخبار ورزشی - خیانت کردم؛ از همسرم و هم تیمی هایم معذرت می خواهم!

ستاره فرانسوی باشگاه آرسنال در جریان بازی تیمش مقابل لیورپول در اف.ای کاپ با نیمکت نشینی جریمه شد

به گزارش  جام نیوز، اولیور ژیرو  مهاجم فرانسوی باشگاه آرسنال بعد از چندین روز گمانه زنی در رسانه ای انگلیسی اعتراف کرد که در اردوی تیمش در شهر لندن با سلیا کای، مدل آمریکایی آشنا شده و به همسرش خیانت کرده است.

روز دوم فوریه بود که ارسنال قبل از بازی اش در ورزشگاه امیریتس مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر در هتلی در شهر لندن اردویش را برگزار کرد و طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، در همان روز بود که ژیرو با مدل آمریکایی دیدار کرده.

درابتدا ژیرو تلاش داشت تا این اتهام را تکذیب کند ولی با گذشت چند روز، روزنامه سان تصاویری را منتشر کرد که درواقع اثباتی بر گزارشش بود. در نتیجه ژیرو تصمیم گرفت تا با انتشار بیانیه ای در صفحه توئیترش از این بابت عذرخواهی کند:« از همسرم، خانواده ام، دوستانم و سرمربی ام معذرت می خواهم. از هم تیمی هایم و هواداران آرسنال هم همین طور. الان باید برای نجات خانواده ام و برای باشگاه بجنگم و مطمئن شوم که مرا بخشیده اند. دراین لحظه هیچ چیزی به این اندازه اهمیت ندارد.»

با وجود عذرخواهی ژیرو به نظر می رسد که سران باشگاه آرسنال به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین باشگاه جریمه سنگینی را برای این مهاجم فرانسوی درنظر گرفته باشند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ (معذرت می خواهم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسرم به من خیانت كرده است، طلاق می خواهم



 

 همسرم به من خیانت كرده است، طلاق می خواهم

 

 

زنی در دادگاه خانواده گفت: بعد از گذشت ده سال از زندگی مشترك مان، همسرم به من و فرزندش خیانت كرده و من دیگر نمی توانم با چنین فردی به زندگی ادامه دهم و خواهان تمامی حق و حقوق خود هستم.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زنی با حضور در دادگاه خانواده ضمن ارائه ی درخواست طلاق خود به قاضی شعبه در خصوص دلیل طلاق خود اظهاركرد: زمانی كه ۲۲ سال داشتم به عقد هسمرم در آمدم و تا امروز ده سال از زندگی مشترك ما می گذرد و یك دختر نه ساله ثمره و حاصل این ازدواج است كه هم من و هم شوهرم حاضریم جان خود را فدای دخترمان كنیم.

وی مدعی شد: من در این ده سال دور از خانواده ام در شهر دیگری با همسرم و مادرش در یك واحد آپارتمان زندگی كردم و در این سال ها لحظه ای لب به شكایت باز نكردم، اما در حال حاضر به دلیل رفتا ناپسند شوهرم راهی دادگاه شدم تا حق و حقوق خود را بگیرم. زیرا همسرم به من خیانت كرده است و من نمی توانم با فردی كه این قدر راحت به خانواده اش خیانت می كند، زندگی كنم.

شوهر این زن با دست گذاشتن بر روی قرآن كریم، حرف های همسرش را در مورد خیانت تكذیب كرد و افزود: من هرگز به همسر و دخترم خیانت نكرده ام و به همین قرآن قسم می خورم، زیرا من در شهری كوچك زندگی می كنم و هیچ گاه با چنین كاری آبروی چند ساله ی خود را از بین نمی برم. همسرم اشتباه می كند و من از او خواهش می كنم كه از طلاق منصرف شده و به خانه باز گردد، زیرا زندگی بدون او برایم بسیار سخت است و بیشتر از من مادرم نمی تواند دوری اش را تحمل كند، زیرا رابطه ی مادر من و همسرم مانند رابطه ی مادری و دختری است.

وی ادامه داد: من در زندگی هیچ گونه كوتاهی برای همسر و فرزندم انجام نداده ام و همیشه تا آنجا كه در توان داشتم همه چیز را برای شان فراهم كردم. اكنون نیز در محضر دادگاه از او خواهش می كنم تا به منزل باز گردد.

زن جوان كه از رفتار همسر خود متعجب شده بود، عنوان كرد: من همه چیز را به خدا می سپارم و با این رفتار همسرم هیچ چیز نمی توانم بگویم، زیرا او دست خود را بر روی قرآن گذاشته است. من از طلاق منصرف شده ام، اما خواهان مهریه ام هستم و حاضر نیستم آن را ببخشم، زیرا حق من است.

مرد جوان در حالی كه به دست و پای همسرش افتاده بود، گفت: من تمام مهریه ات را پرداخت خواهم كرد و به تو قول خواهم داد كه دیگر در زندگی سختی را تحمل نكنی.

به گزارش ایسنا، قاضی جلسه بعد از شنیدن اظهارات طرفین پرونده را مختومه اعلام كرد و زوج جوان راهی منزل خود شدند.... / خبرگزارى ایسنا