ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خیانتکار استقلالی‌ها کیست؟



اخبار,اخبار ورزشی ,استقلال

 

 اخبار ورزشی - خیانتکار استقلالی‌ها کیست؟

  سرمربی تیم فوتبال استقلال از چند بازیکن این تیم ناراضی است زیرا در بازی‌های قبلی این تیم این نفرات نتوانستند نظر مثبت وی را جلب کنند به‌طوری که قلعه‌نویی با آنها جلسه فوری و مهم ترتیب داده است.

درست در روزهایی که جنگ میان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بالاگرفته و بازی‌های کسل‌کننده لیگ برتر از جعبه جادویی پخش نمی‌شود، آنقدر حاشیه اطراف تیم‌هایی مثل استقلال درست شده که به هیچ وجه نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. شاید قرار باشد پخش نشدن بازی‌های لیگ به همین منوال ادامه داشته باشد ولی این موضوع سبب نمی‌شود تا خبرهای حاشیه‌ای و مشکلات درون تیمی به بیرون درز نکند یا اینکه تیمی ضعف‌های تاکتیکی‌اش را در بازی پشت این پخش نشدن از تلویزیون پنهان کند.

نکته قابل توجه این است که حتی بعضی‌ها می‌توانند برای تیمشان کم‌فروشی کرده یا اینکه مسبب شکست یا تساوی به عمد باشند ولی این مساله نیز از دید رسانه‌ها پنهان نمی‌ماند و خیلی زود رونمایی می‌شود، درست مثل مشکل تازه‌ای که برای استقلال به وجود آمده. داستان بعد از بازی با پدیده آغاز شده و عده‌ای از هواداران امیر قلعه‌نویی در فضای مجازی یکی از بازیکنان قدیمی استقلال را متهم به خیانت می‌کنند.

 

در همین رابطه یکی از سایت‌های ورزشی نوشته بعد از بازی پدیده و استقلال که با تساوی یک- یک به پایان رسید، بعضی رسانه‌ها مدعی شدند «الف» مدافع ملی‌پوش این تیم، مقصر به ثمر رسیدن گل مساوی پدیده بود البته امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای رادیویی این مساله را قویا تکذیب کرد و گفت او هیچ تقصیری در به ثمر رسیدن این گل نداشت و در جایی دیگر نیز یکی از صفحات هواداری امیر قلعه‌‌نویی در آخرین پست خود، با انتشار عکسی از این بازیکن نوشته: «بوی گند خیانت یه سری‌ها، کل تیم رو گرفته.

 

حنیف و مگویان زودتر آماده بشن، شما هم نیم‌فصل آزاد شو!» این بازیکن استقلال در این پست، صراحتا متهم به خیانت به سرمربی و تیم شده است. جالب اینکه کاربران و مخاطبان این صفحه تقریبا با این نظر هم‌عقیده هستند. مشخص نیست در حالی که شخص امیر قلعه‌‌نویی، بازیکن تیمش را از چنین اتهامی مبرا کرده، چرا هواداران سرمربی این حرف او را قبول ندارند و صادقی را خائن می‌دانند؟

تیموریان می‌رود یا می‌ماند؟
چند روز قبل خبری مطرح بود مبنی بر اینکه آندرانیک تیموریان می‌خواهد قراردادش را با استقلال فسخ کند! در همین رابطه مدیرعامل استقلال می‌گوید جلسه‌اش با تیموریان درباره فسخ قرارداد او با تیمش نبوده است.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگویی درباره حضور تیموریان در این باشگاه و اینکه آیا این بازیکن به دنبال جدایی از جمع آبی‌پوشان است، گفت: در این جلسه به هیچ‌وجه درباره اینکه تیموریان پیشنهاد داخلی یا خارجی دارد، صحبت نشد. کل صحبت ما درباره بحث مالیات سال گذشته این بازیکن و مطالبات او بود و در مجموع بحث مفیدی بود. وضعیت تیم ما خوب است و بازیکنان در حال حاضر درحال تمرین هستند. ان‌شا‌ءالله با تلاش‌شان روز دوشنبه و جمعه موفق از زمین مسابقه خارج می‌شوند. امیدوارم در این دیدار یکی، دو مصدوم به تیم‌ اضافه شوند تا مشکلات تیم کمتر شود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوالی درباره حق پخش و اینکه ظاهرا او چندان با این وضعیت موافق نیست، بیان کرد: این کاری است که باید زودتر آغاز می‌شد. محروم کردن مردم از دیدن بازی‌ها یک بی‌عدالتی است. این بحث‌ها باید همان ابتدای فصل شکل می‌گرفت و اگر قرار به پخش هم نبود، باید همان زمان اعلام می‌شد. الان بسیاری از باشگاه‌ها که با اسپانسرها قرارداد دارند متضرر شده‌اند و خیلی از منابع درآمدی به دلیل همین وضعیت دچار اختلال شده است. پیشرفت فوتبال و هر ورزش دیگری به پخش تلویزیونی است.

نارضایتی قلعه‌نویی از چند بازیکن
سرمربی تیم فوتبال استقلال از چند بازیکن این تیم ناراضی است زیرا در بازی‌های قبلی این تیم این نفرات نتوانستند نظر مثبت وی را جلب کنند به‌طوری که قلعه‌نویی با آنها جلسه فوری و مهم ترتیب داده است. ملی‌پوشان تیم استقلال مدت‌هاست که شرایط خوبی در تمرینات و ترکیب این تیم ندارند و قلعه‌نویی نیز بارها به این موضوع اشاره کرده که از آنها ناراضی است و این نفرات باید خود را با شرایط ایده‌آل روبه‌رو کنند زیرا در غیر این‌صورت جایی در ترکیب استقلال ندارند و باید از روی نیمکت این تیم را همراهی کنند.

گفتنی است، پیش از بازی استقلال با پدیده مشهد قلعه‌نویی با 3 بازیکن تیمش جلسه برگزار کرد تا درباره وضعیت این افراد مطلع شود زیرا وی معتقد است این نفرات پس از حضور در اردوی تیم ملی از روحیه مناسبی نیز برخوردار نیستند. خسرو حیدری، تیموریان و صادقی 3 بازیکنی هستند که قلعه‌نویی از آنها ناراضی است و خواستار بهبودی اوضاع آنهاست.

 اخبار ورزشی  - وطن امروز


ویدیو مرتبط :
هی بنت من.او دختر کیست؟او همسر کیست؟او مادر کیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین خودروی استقلالی ها از آن کیست



 

بازیکنان لیگ برتری خودروهای گران قیمتی سوار می شوند اما گران ترین خودروی استقلالی ها متعلق به کیست به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، مجبتی جباری گرانترین خودرو را میان بازیکنان استقلال سوار می شود. وی یک دستگاه شورلیت کوروت در اختیار دارد که البته در تمرینات از آن استفاده نمی کند.

 

این خودرو چندی پیش به سرقت رفته بود که با تلاش های پلیس آگاهی کشف شد.../جام نیوز


ماشین مجتبی جباری