ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خیال راحت 8 بازیکن رئال از ویروس فیفا


هفته آینده بار دیگر بازی های ملی از راه خواهند رسید و ستارگان تیم های باشگاهی دنیا، باید راهی اردوی تیم ملی کشورشان شوند.

ورزش سه: هفته آینده بار دیگر بازی های ملی از راه خواهند رسید و ستارگان تیم های باشگاهی دنیا، باید راهی اردوی تیم ملی کشورشان شوند.

در این میان باشگاه رئال مادرید می تواند خوشحال باشد که 8 بازیکنش به دلایل مختلف در مادرید باقی خواهند ماند و به اردوی تیم ملی کشورشان نخواهند رفت. مارسلو، رونالدو، گرت بیل، مودریچ، کارواخال، په په، بنزما و کیلور ناواس، بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت، از حضور در اردوی تیم ملی کشورشان بازمانده اند.

با این حال وضعیت بنزما به دلیل درگیر بودن این بازیکن در پرونده باج خواهی از والبوئنا هنوز نامشخص است و در صورت محکومیت او، شاید بنزما ادامه فصل را هم از دست بدهد. 8 بازیکن فوق می توانند با خیال راحت خود را برای بازی مقابل بارسلونا در تاریخ 30 آبان مهیا کنند.

در عوض ستارگانی چون خامس، راموس، کروس، ناچو، ایسکو، واران، کواچیچ و دانیلو، در بازی های ملی حاضر خواهند بود و این احتمال وجود دارد که پیش از ال کلاسیکو دچار مصدومیت شوند.


ویدیو مرتبط :
خیال پولدارها راحت راحت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

:حمله ویروس فیفا به کاروان رئال و بارسا!



گزارش روز:حمله ویروس فیفا به کاروان رئال و بارسا

تمرینات دو تیم رئال و بارسا این روزها در غیاب ستارگان برگزار می شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

سایت گل- کاروان رئال مادرید که برای سپری کردن اردوی پیش فصل تابستانی به آمریکا سفر کرده بود ساعت 6 صبح دوشنبه از فیلادلفیا وارد فرودگاه باراخاس مادرید شد تا سفر 15 روزه آنها با پروازی 6 ساعته به پایان برسد. مورینیو ، برای آنکه شاگردانش بتوانند راحت تر با فاصله زمانی تطبیق پیدا کنند به شاگردانش دو روز تعطیلی داده  و بدین ترتیب رئالی ها تمریناتشان را در روز 4شنبه ساعت 18 در اسپانیا از سر خواهند گرفت.

ولی این جلسه تمرینی، بازیکنان زیادی را در خود نخواهد دید. مورینیو در جلسه تمرینی روز 4شنبه، 15 بازیکن ملی پوشش را به خاطر ویروس فیفا در اختیار نخواهد داشت. چرا که بازیکنان ملی پوش در آن روز در اردوهای تیمهای ملی شان خواهند بود تا در بازیهای دوستانه شرکت کنند و در آن روز تنها 6 بازیکن در جلسه تمرینی رئال حضور خواهند یافت و درمیان این 6 نفر، کاروالیو هم به تنهایی به تمرین خواهد پرداخت.

چهارشنبه شب قرار است تا تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل پورتو ریکو به میدان برود و ازهمین رو و برای جلوگیری از خستگی بیشتر بازیکنان رئال، اسپانیایی های رئال در آمریکا ماندند و از همان جا مستقیما به پورتو ریکو پرواز خواهند کرد. بنزما و واران از فیلادلفیا عازم پاریس شدند تا در دیدار دوستانه فرانسه مقابل اروگوئه حضور یابند. ایگواین و دی ماریا، در دیداری دوستانه مقابل اوزیل و خدیرا قرار خواهند گرفت و آنها نیز روانه سفر فرانکفورت هستند. از سوی دیگر کریستیانو رونالدو، په په و کوئنترائو هم روز یکشنبه به پرتغال سفر کردند تا خودشان را برای بازی دوستانه مقابل پاناما آماده کنند و در نهایت نوری شاهین عازم وین شد تا تیم ملی کشورش رامقابل اتریش همراهی کند. در مجموع 15 غایب رئال در جلسه تمرینی 4شنبه، 10547 کیلومتر را طی می کنند تا روز 5شنبه درتمرینات تیمشان حضور یابند.

11 غایب در تمرینات بارسا

تیتو ویلا نووا قبل از برگزاری اولین دیدار تیمش در فصل جدید رقابتهای لالیگا،تنها در 2جلسه تمرینی (جمعه وشنبه) ، تمام شاگردانش را درکنار هم خواهد دید. بارسا یکشنبه هفته بعد فصل جدید لالیگا را بامصاف با رئال سوسیداد آغاز خواهد کرد.

باوجودی که بیسنته دل بوسکه، جوردی آلبا، کارلس پویول و چابی ارناندس را برای بازی دوستانه با پورتو ریکو، به اردوی تیمش فرانخوانده، شش بازیکن بارسا باید چمدانهایشان را برای سفربه پورتو ریکو ببندند: ویکتور والدس، جراردپیکه، سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا،سسک فابرگس و پدرو رودریگس.

علاوه بر ملی پوشان اسپانیایی، خاویر ماسچرانو و لیونل مسی هم برای رویارویی با تیم ملی آلمان روانه فرانکفورت می شوند. دانی آلوس که به تیم المپیک برزیل راه نیافته بود، برای حضور دراردوی سلسائو، بارسلونا را ترک خواهد کرد و ایبراهیم آفلای به بلژیک سفر خواهدکرد تا برای دیدار دوستانه با این تیم، درترکیب تیمش حضور یابد. الکسیس سانچس هم به نیویورک خواهد رفت تا دربازی تیم ملی شیلی مقابل اکوادور، هم تیمی هایش را یاری کند. سانچس روز جمعه به شهر بارسلونا بازخواهد گشت/گل