ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خون پرسپولیس رنگین تر از خون سپاهان!


سازمان لیگ برتر نمی خواهد دیدار گل گهر سیرجان – پرسپولیس را در ورزشگاه شهر سیرجان برگزار کند به این بهانه که ورزشگاه این شهر گنجایش طرفداران پرسپولیس را ندارد!

ورزش سه: این بهانه از همان دست بهانه هایی است که سال های سال به سایپا اجازه نمی داده در کرج میزبان تیم های استقلال و پرسپولیس باشد.

در روزهایی که بازی های استقلال و پرسپولیس از تلویزیون پخش نمی شود تعداد طرفدارانی که برای تماشای این بازی ها به استادیوم ها می روند کمتر از 5 هزار نفر است. حال این سوال پیش می آید در شهری که هزاران کیلومتر از تهران دور است چه تعداد طرفدار پرسپولیس می خواهد به ورزشگاه سیرجان برود؟ از همه مهمتر مگر نه اینکه طبق قانون بین المللی تیم مهیمان حق دارد فقط ده درصد از جایگاه استادیوم میزبان را به خود اختصاص دهد. ورزشگاه سیرجان هر قدر کم ظرفیت باشد ده درصد ظرفیت خود برای طرفداران پرسپولیس جا دارد.

این را هم باید توجه داشت که تیم سپاهان بازی خود با گل گهر را در ورزشگاه شهر سیرجان برگزار کرد و حال اگر سازمان لیگ برتر بخواهد دیدار این تیم با پرسپولیس را در استادیوم کرمان برگزار کند نشان می دهد که برایش خون پرسپولیس رنگین تر از سپاهان است.


ویدیو مرتبط :
دیالوگی زیبا از فیلم اوّلین خون : خون اوّلو اونا ریختن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خون بازیکن پرسپولیس رنگین‌تر است؟



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال  ایران

 استقلالی‌ها نسبت به بخشیده شدن محرومیت ایمان صادقی واکنش نشان دادند.

  روز گذشته كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام كرد كه محرومیت ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس بخشیده شده و او می‌تواند در بازی با استقلال اهواز به میدان برود. این موضوع باعث شد كه روزنامه استقلال جوان در شماره روز یكشنه خود واكنش نشان دهد.


این روزنامه كه معمولا با پرسپولیسی‌ها وارد كری خوانی‌های زیادی می‌شود، تیتر زده: «صادقی را می بخشند، ابراهیمی را نه/ خون بازیكن پرسپولیس رنگین‌تر است؟» این تیتر البته می‌تواند واكنشی باشد به تیتر روز گذشته روزنامه پیروزی كه نسبت به اشتباه داوری به نفع استقلال، اعتراض كرده بود.


 اخبارورزشی  -  خبر  انلاین