ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوش و بش قلعه‌نویی با 4 آلمانی


سرمربی استقلال در پایان تمرین امروز با چهار تماشاگر آلمانی تمرین تیمش خوش و بش کرد.

خبرگزاری فارس: در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال سه چهار تماشاگر آلمانی حضور داشتند که در پایان تمرین امیر قلعه‌نویی وقتی فهمید آنها آلمانی هستند و به عنوان میهمان در تمرین استقلال حاضر شده‌اند با آنها خوش و بش کرد و توضیحاتی در مورد فوتبال ایران و تیم استقلال به این آلمانی‌ها ارایه کرد.

یکی دیگر از نکات جالب در پایان تمرین استقلال این بود که برخی از بازیکنان تمرین پنالتی کردند که حنیف عمران‌زاده و میلاد فخرالدینی وقتی پنالتی‌هایشان را تبدیل به گل می‌کردند به روش مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس شادی می‌کردند و با دستشان نشان می‌دادند که سر دروازه‌بان را بریدند.


ویدیو مرتبط :
خوش و بش حنیف و قلعه نویی و فرهاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: خوش‌و‌بش استقلالی ها با قلعه نویی


رویارویی امیرقلعه نویی در کسوت سرمربیگری تراکتورسازی آنقدراهم که خیلی گمان می کردند حاشیه نداشت.

ورزش سه: رویارویی امیرقلعه نویی در کسوت سرمربیگری تراکتورسازی آنقدراهم که خیلی گمان می کردند حاشیه نداشت.

امیرقلعه نویی که 3 فصل پرفراز و نشیب مقابل استقلال پشت سرگذاشت، امروز روبروی تیم سابق قرار گرفت و البته مورد استقبال سرمربی و بازیکنان این تیم قرار گرفت. قلعه نویی در اولین بازی خود برای تراکتورسازی به نتیجه مساوی رسید هرچند اگر عدالت فوتبال رعایت می شد این تیم می توانست بازنده از زمین بازی خارج شود.

عکس: خوش و بش استقلالی ها با قلعه نویی

عکس: خوش و بش استقلالی ها با قلعه نویی