ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوش‌خبر: تا مرز صعود پیش رفتیم


سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: در ابتدای لیگ جهانی والیبال تلاش می‌کردیم تا از گروهمان سقوط نکنیم اما همه دیدند که تا مرز صعود هم پیش رفتیم.

خبرگزاری فارس: امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال درباره عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ جهانی گفت: عملکرد بچه‌ها راضی کننده بود چرا که در اوایل مسابقات تلاش می‌کردیم از این گروه سقوط نکنیم اما همه دیدند که حتی تا مرز صعود هم پیش رفتیم اما متاسفانه نشد.

وی ادامه داد: از تمام مردم ایران عذرخواهی می‌کنیم که موفق نشدیم شادی آنها را کامل کنیم اما تلاش می‌کنیم با توجه به تیم جوانی که داریم در سالهای آینده بهتر کار کنیم تا بتوانیم این هدف را هم جامه عمل بپوشانیم.


ویدیو مرتبط :
اگر بار گران بودیم،رفتیم و گر نا مهربان بودیم،رفتیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش احمدی مقدم به مالکان وسایل نقلیه توقیفی



 

 

 

می توان خرید لیکن نمی توان پرید

 

فرمانده نیروی انتظامی، از ترخیص موتورسیکلت ‌ها و خودروهای توقیفی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، در حاشیه صبحگاه مشترک این نیرو گفت: مالکان این وسایل نقلیه می توانند تا 22 بهمن به مراکز ترخیص مراجعه کنند.

وی افزود: خودروها و موتورسیکلت‌ هایی که با حکم قضایی توقیف شده است، شامل این تسهیلات نمی شود...../تحلیل:عصرایران