ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوشگذرانی یک رئیس فدراسیون در سواحل کشورهای عربی + عکس




 اخبار ورزشی  - پس از عملکرد ضعیف در بازی های آسیایی رخ داد؛
خوشگذرانی یک رئیس فدراسیون در سواحل کشورهای عربی + عکس

جناب رئیس پس از تایلند به کشور قطر رفته و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید جناب رئیس درحال تفریح و استراحت در سواحل قطر مشاهده شده اند.

در حالی سال 1393 وارد ماه نهم خود شده و بیش از نیمی از آن نیز در حال سپری شدن است، یکی از روسای فدراسیون ها نزدیک به 15 سفر خارجی را در پرونده کاری خود ثبت کرده است.

موضوع زمانی جالب تر می شود که اکثر این سفرها به همراه خانواده بوده است. با یک حساب سرانگشتی 200 روز از سال گذشته و جناب رئیس حدود 140 روز آن را در سفرهای خارجی به سر برده اند.

این سفرها به کشورهای ترکیه (٣ مرتبه) دبی (٣ مرتبه)، قزاقستان، سنگاپور، سوئیس (٣ مرتبه)، کره جنوبی، مکزیک، اندونزی و قطر بوده است. حضور این جناب رئیس هم در سه ماهه سوم سال نیز جالب است.

تاکنون 80 روز از فصل پاییز گذشته و جناب رئیس فقط نزدیک به ١٥ روز در فدراسیون حضور داشته است. حدود ٢٥ روز در بازی های آسیایی اینچئون و پس از آن بلافاصله به اندونزی سفر کرده و حدود ٢٠ روزی را در این کشور سپری کرده اند. حضور در بازی های آسیایی ساحلی تایلند به مدت 15 روز. نکته جالب این که جناب رئیس یک هفته بعد از اتمام بازی ها نیز در کشور تایلند اقامت داشتند.

 جناب رئیس پس از تایلند به کشور قطر رفته و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید جناب رئیس درحال تفریح و استراحت در سواحل قطر مشاهده شده اند.

این که فدراسیون تحت مدیریت وی چگونه اداره می شود سئوالی است که مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید پاسخگو باشند که علیرغم ناکامی این رشته هنوز هم به نوعی از رئیس آن حمایت می کنند.

عملکرد ضعیف این رشته در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی نسبت به بازی های آسیایی گوانگجو چین در لابه لای جابه جایی چند رکورد ملی گم شد تا مسئولان رده بالای ورزش آن را به نوعی موفقیت بدانند.
 

اخبار,اخبارورزشی, خوش گذرانی مسئول  فدراسیون


 اخبار ورزشی  - روزنامه خراسان


ویدیو مرتبط :
رئیس فدراسیون شطرنج کجاست!؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس زنان نظامی کشورهای مختلف (1)


اتریش