ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوشحالی چند بازیکن پرسپولیس از شنیدن نام جایگزین درخشان!



اخبار,اخبارورزشی,علی  دایی

شکست پرسپولیس برابر ذوب آهن باعث شد تا دوباره خبرهایی پیرامون برکناری سرمربی این تیم شنیده شود.

به گزارش جام نیوز، مدتی می شود که بحث برکناری حمید درخشان مطرح شده اما به خاطر وضعیت نابسامانی که بر این باشگاه حاکم است، مدیران نتوانستند با گزینه هایی که مدنظرشان بود وارد مذاکره شوند.

حالا دوباره با شکست پرسپولیس در برابر ذوب آهن، صحبت از برکناری درخشان به میان آمده است.

جالب اینجاست که باز نام علی دایی به عنوان یکی از گزینه ها بر سر زبان ها افتاده است، خبری که باعث خوشحالی برخی از بازیکنان تیم هم شده است و در تمرینات از بابت شنیدن این خبر ابراز خرسندی کرده اند.


 اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 


ویدیو مرتبط :
خوشحالی پیرمرد از شنیدن اینکه به زودی پدربزرگ خواهد شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق بی سابقه در پرسپولیس؛ سیاسی بازیکن مدنظر درخشان را نپسندید / هجوم دلال ها به باشگاه



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - اتفاق بی سابقه در پرسپولیس؛ سیاسی بازیکن مدنظر درخشان را نپسندید / هجوم دلال ها به باشگاه

رئیس هیات مدیره پرسپولیس بازیکن مورد پسند سرمربی را رد کرده و از جذب او منصرف شد.

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد دو بازیکن خارجی به لیست خود اضافه کند که یکی از این نفرات غیر آسیایی خواهد بود و گزینه دیگر باید از این قاره باشد.

با توجه به این مساله در روزهای اخیر واسطه های زیادی در باشگاه پرسپولیس دیده شدند و بازیکنان مدنظر خود را به حمیدرضا سیاسی معرفی کردند.

نکته عجیب اینکه کادر فنی پرسپولیس با دیدن فیلم چند بازیکن خارجی نفرات مورد نظر خود را انتخاب و به باشگاه معرفی کردند، اما آنها چندان باب میل مسئولان این باشگاه نبوده است.

سیاسی با تایید این مطلب گفت: «گزینه ای که درخشان به ما معرفی کرده بازیکن سوئدی است که البته در آفریقا به دنیا آمده است. او سابقه بازی در سلتیک و ترکیه را هم دارد، اما کارنامه بازیگری اش چندان خوب نیست. او را فقط در صورتی جذب می کنیم که در تمرینات چیزی از خودش نشان دهد.»

وی همچنین درباره هجوم واسطه ها نیز به باشگاه پرسپولیس توضیح داد: «من از چند تا ایجنت خواسته ام بازیکن خوب خارجی به باشگاه معرفی کنند. نفراتی که به کار تیم بیایند و یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشند. به این خاطر گزینه های زیادی را بررسی می کنیم و یکی یا دو بازیکن خوب جذب خواهیم کرد.»
اخبار ورزشی - کاپ