ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوشحالی پروپجیچ از پیوستن به استقلال


پروپجیچ پس از پیوستن به استقلال در صفحه اینستاگرام‌اش پست زیر را منتشر کرده است.

جام نیوز: پروپجیچ پس از پیوستن به استقلال در صفحه اینستاگرام‌اش پست زیر را منتشر کرده است. او نوشته: «خدا را شکر، تمام».

پروپجیچ: خدا را شکر، تمام +عکس


ویدیو مرتبط :
گل پروپجیچ؛ استقلال تهران ( 1 ) - استقلال خوزستان ( 1 )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: مردم کاپیتان استقلال هستند/خوشحالی مردم از یک تکه پارچه مهم‌تر است



دموکراسی را در تیم حاکم کرده‌ایم/ کاری کردیم که مخالفان هم حرف بزنند

قلعه‌نویی: مردم کاپیتان استقلال هستند/خوشحالی مردم از یک تکه پارچه مهم‌تر است

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلالی‌ها در حضور خبرنگاران عنوان کرد:‌ خدا را شکر شرایط خوبی داریم. توانستیم بازی سختی را برابر گهر انجام دهیم و به برتری دست یابیم. بار دیگر از مهمان‌نوازی دورودی‌ها و اراکی‌ها تشکر می‌کنم؛ سه روز خوب را در آنجا بودیم و کارهای فرهنگی خوبی کردند و محبت زیادی به ما داشتند.

وی ادامه داد: طبیعتا در دور برگشت بازی‌ها باید با قدرت ظاهر شویم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد. برای دیدار با آلومینیوم محرومی نداریم و مصدومان نیز فقط بیک‌زاده است.

سرمربی تیم استقلال درباره عدم حضور نکونام در تمرینات استقلال یادآور شد: خودم هنوز با او صحبت نکرده‌ام. باشگاه باید با او صحبت کند و به ما اطلاع بدهد که موضوع از چه قرار است.

قلعه‌نویی در باره بحث کاپیتانی استقلال تصریح کرد: این مسائل برای استقلال تمام شده است و خواهش می‌کنم شما هم وارد آن نشوید. معلوم است کاپیتان استقلال چه کسی است. کاپیتان واقعی مردم هستند. یک تیکه پارچه فرقی نمی‌کند به حسن برسد یا به حسین. مهم این است که دل مردم را شاد کنیم. وقتی این کار را انجام دادیم یعنی راه درستی را پیش رفتیم. ما سرباز کشوریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود:‌ شعور مردم بالا است و قداست‌ها را حفظ می‌کنند. بحث کاپیتانی در ایران سنتی دارد و همه آن را رعایت می‌کنند اما من متاسفم که کسی به جای خوشحال کردن دل مردم دنبال این یک تیکه پارچه است. در تیم ما این مسائل نیست و من هم اجازه نمی‌دهم که چنین مسائلی به وجود بیاید. همه مخلصانه و خالصانه تلاش می‌کنیم تا برای خدمت به مردم فعالیت کنیم و دل آنها را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در ابتدای فصل بحث کاپیتانی را به خود بازیکنان واگذار کرد و آیا با حضور مجیدی که مسائل مختلفی در روزنامه‌ها مطرح شده این موضوع را به آنها واگذار می‌کند یا خودش تصمیم می‌گیرد گفت: درباره حضور مجیدی باید یک چیزی بگویم و آن این که بیشتر از هر کسی فتح‌الله‌زاده از این موضوع خوشحال شد. در آوردن مجیدی هیچ فشاری روی من نبود. فتح‌الله‌زاده حضور او را دوست داشت. اما این موضوع را مدیریت کرد و هیچ فشاری روی من نیاورد. با تصمیم خودم مجیدی به تیم آمد در باره کاپیتانی هم باید بگویم که آنجایی که نیاز باشد نظر مدیر مجموعه یعنی فتح‌الله‌زاده را می‌گیرم. به هر حال ما زیرمجموعه او کار می‌کنیم من هم آدم مشاوره‌ای هستم و کار خودم را بلد هستم. اجازه نمی‌دهم به تیم لطمه وارد شود. اگر لازم باشد در این زمینه ورود می‌کنم.

قلعه‌نویی درباره حضور بازیکنان تازه وارد تصریح کرد: همه بازیکنان خوب هستند چه بازیکنانی که از گذشته بودند و چه بازیکنانی که جدید به تیم اضافه شدند. از کسانی هم که از تیم جدا شدند تشکر می‌کنم. آنها هم بازیکنان خوبی بودند همه باید به خاطر مردم و استقلال تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عکسی که یکی از لیدرهای استقلال با او در روزنامه‌ها انداخته و از حضور مجیدی در استقلال معترض شده، یادآور شد: آقایان به 20 سال گذشته برگردند ببینند چه کسانی به او پول و پلاکارد می‌دادند تا علیه قلعه‌نویی شعار بدهد. 20 سال گذشته باچه کسانی در ارتباط بوده این نشان از دموکراسی ما می‌دهد که هر کسی را به باشگاه راه می‌دهیم. حتی کسانی که در گذشته مخالف ما بودند.

وی افزود: شما می‌توانید با خود او صحبت کنید و ببینید که در گذشته با چه کسانی در ارتباط بوده است. خودش اعلام کرده بود که به او پول می‌دادند و پلاکارد تا علیه من شعار بدهد. این که ما همه افراد را به باشگاه راه می‌دهیم نشان از دموکراسی ما دارد نمی‌توانیم بگوییم چه کسانی وارد باشگاه شوند و چه کسانی نیایند. این مسائل نخ‌نما شده است.موارد برای 20 سال پیش است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: همه افراد برایم عزیز هستند و مهم این است که استقلال را دوست داشته باشند. حال یک زمان قلعه‌نویی را دوست داشتند و روزی با او مخالف بودند ما ارزشی و معرفتی کار کردیم. همه افراد در ابتدایی که من آمدم دردسرهایی را به وجود آوردند اما پس از آن خود به اشتباه شان پی بردند و درست شدند. فضایی درست کرده‌ایم که هر کسی می‌خواهد هر حرفی بزند.

وی ادامه داد: چه طور این افراد روزی که جنجال درست می‌کردند منتسب به قلعه‌نویی نبودند بروید از خود این آقا بپرسید 20 سال گذشته با چه کسانی در ارتباط بوده حالا مدتی آمده و با ما عکس هم گرفته آن وقت منتسب به ما شده است. فضا را جوری درست کردیم که مخالفان هم حرف بزنند. سال گذشته افرادی که فحش می‌دادند امسال همان افراد ما را تشویق می‌کنند. ما این کار را کردیم تا ذهن مردم روشن شود. به مردم و مخالفان خود هم احترام می‌گذاریم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: استقلال راه خودش را پیدا کرده، هیئت مدیره، کادر فنی، بازیکنان می‌دانند چه کار باید بکنند.

وی در پاسخ به این سؤال که این لیدر در روزنامه‌ای عنوان کرده بود نظر شخصی خود را در مورد اعتراض به مجیدی عنوان کرد و کاری به قلعه‌نویی و حجازی ندارد، تصریح کرد: به روح مادرم این موضوع را نمی‌دانستم.

سرمربی استقلال در پایان درگذشت نیما نهاوندیان را تسلیت گفت و اظهار داشت: او از بچه‌های خوب و سالم بود، با عزت بود و با عزت فوت کرد./فارس