ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوشحالی جنجالی قرمزها بعد گل دوم


بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از گل دومی که به ثمر رساندند بار دیگر خوشحالی جنجالی خود را انجام دادند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های اخیر پس از اینکه گلزنی می‌کنند خوشحالی به شیوه عربستانی‌ها انجام می‌دهند که این موضوع جنجال‌هایی را در بر داشته است. پس از اینکه پرسپولیس به گل رسید محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده بار دیگر این خوشحالی را تکرار کردند.

مهدی رحمتی پس از این به سمت نیمکت سرخپوشان رفت و به کادر فنی این تیم گفت که این بازیکنان را جمع کنند وگرنه آنها را می‌زند. او از داور هم خواست که این مسائل را مدیریت کند.

دروازه‌بان استقلال به محسن مسلمان تاکید کرد که این خوشحالی برای بار آخر باشد که تکرار می‌شود.

* هنگامی که داور برای پرسپولیس ضربه پنالتی اعلام کرد مهدی طارمی قصد داشت که توپ را بردارد و پنالتی را بزند اما رامین رضائیان خواست خودش پنالتی را بزند. این موضوع باعث شد که مهدی طارمی ناراحت شود و به گونه‌ای قهر کرد اما پس از آن بازیکنان پرسپولیس به سمت او آمدند و از او خواستند وی پنالتی را بزند.

* هنگامی که مهدی طارمی قصد داشت پنالتی را بزند با دست به مهدی رحمتی نشان داد که سمت چپ رحمتی خواهد زد و دروازه‌بان استقلال هم این موضوع را گوش کرد و با شیرجه به سمت چپ توپ را مهار کرد.

* هنگامی که رحمتی پنالتی طارمی را دفع کرد نیمکت‌نشینان استقلال قصد ورود به زمین مسابقه را داشتند و بسیار خوشحال بودند.

* در صحنه گل دوم که استقلال دریافت کرد رحمتی بر سر مگویان فریاد می‌زد که چرا جایش را خالی کرده و باعث شده تا بازیکن حریف به راحتی سر بزند.


ویدیو مرتبط :
خوشحالی جنجالی و دعوا بعد از گل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوشحالی عجیب آقای خاص پس از گل رونالدو



 

خوشحالی عجیب آقای خاص پس از گل رونالدو

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا که در طول بازی تیمش با والنسیا بارها با جنگ لفظی خود حاشیه میدان را به هم ریخته بود پس از گل سوم تیمش با خوشحالی عجیب خود خشم بازیکنان حریف را برانگیخت.

به نقل از آس اسپانیا، خوزه مورینیو که هنگام درگیری آلبا و اوزیل با بازیکنان والنسیا درگیر شده بود از داور مسابقه هشدار جدی دریافت کرد؛ اما به رفتار تحریک آمیز خود ادامه داد تا این که گل سوم رئال مادرید توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسید.

مورینیو پس از این گل سر از پا نمی‌شناخت و پس از چند ثانیه بر دوش کایخون بازیکن جوان و ذخیره رئال مادرید سوار شد.

این حرکت مورینیو با واکنش تماشاگران همراه بود و بازیکنان والنسیا که طاقت خوشحالی آقای خاص را نداشتند و از این حرکت عجیب و خاص آقای خاص عصبانی بودند به سمت او دویدند که با تلاش داور و کمک داور مسابقه درگیری پیش آمده خاتمه پیدا کرد.

در این دیدار رئال مادرید با نتیجه 3 بر 2 مقابل والنسیا به برتری دست یافت.