ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوشحالی استقلالی‌ها از تساوی پرسپولیس


تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در حضور منصور پورحیدری و با بازگشت مهدی رحمتی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک، برنامه‌های آماده سازی خود را برای دیدار مقابل پدیده پیگیری کرد.

* سید مهدی رحمتی که به دلیل بیماری پدرش به تبریز سفر کرده بود پس از بازگشت از تهران در تمرینات آبی پوشان حضور پیدا کرد. بازیکنان و کادر فنی به محض دیدن رحمتی جویای احوال پدر وی شدند. البته وی به آن‌ها اعلام کرد که شرایط پدرش نسبت به چند روز پیش بهتر شده است. پدر دروازه‌بان استقلال سه روز پیش دچار مشکل قلبی شد که به همین دلیل رحمتی به تبریز سفر کرد.

* منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند. این دو نفر برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کردند.

* منصور پورحیدری در حاشیه جمع امروز برای دقایقی با مهدی رحمتی صحبت کرد.

* بازیکنان تیم استقلال در ابتدا زیر نظر علی اصغر قربانعلی‌پور بدن‌های خود را در زمین چمن گرم کرده و سپس به سالن وزنه رفته و در آنجا کار بدنسازی انجام دادند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال و بازیکنان این تیم پیرامون مسابقه روز گذشته پرسپولیس و تراکتورسازی صحبت می‌کردند و از تساوی هر دو تیم خوشحال بودند. زیرا در صورت پیروزی هر یک از این دو رقابت آن‌ها با استقلال در صدر جدول بیشتر می‌شد. همچنین تعدادی از بازیکنان در مورد نارنجک‌هایی که در این مسابقه زده شد صحبت کرده و از این اتفاق متعجب بودند.

* فرزاد مجیدی در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد و او هم برای دقایقی با مظلومی به گفت‌وگو پرداخت.

* قرار است بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین راهی یک استراحتگاه در جنت آباد شوند و پس از صرف ناهار مجددا تمرینات خود را از ساعت 16 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در غالب کارهای تاکتیکی پیگیری کنند.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
خوشحالی بازیکنان ویانونسه پس از تساوی مقابل بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی تیم‌های اول و دوم/ استقلالی‌ها جنگیدند پرسپولیس لذتش رابرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که پرسپولیس با پیروزی که برابر سیاه‌جامگان کسب کرد بیشترین لذت را از توقف تیم های اول و دوم جدول برد.

به گزارش مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸:۵۵ دقیقه امروز یکشنبه بین تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. میثم مجیدی(۳۲) برای استقلال تهران و فرشاد سالاروند (۷۳) برای استقلال خوزستان گل زدند.

نیمه اول این دیدار خوب و باسرعت بالا پیگیری شد که دو تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند. شاگردان مظلومی که صدرنشین لیگ برتر بودند برای تداوم صدرنشینی وارد زمین شدند اما در همان دقایق ابتدایی با یک بدشانسی مواجه شدند. محسن کریمی که یکی از خوب های استقلال در این فصل بود در دقیقه ششم بازی به خاطر مصدومیت جای خود را به مومنی داد.

با این حال شاگردان مظلومی از موقعیت هایی که داشتند بهتر استفاده کردند و در دقیقه ۳۲ ارسال خوب خسرو حیدری را میثم مجیدی با پروازی بلند به گل برتری آبی های تهران تبدیل کرد.

استقلال خوزستان که از امتیاز میزبانی برخوردار بود صاحب چند موقعیت خوب برای گلزنی شد که در دو مورد وحید طالب لو با واکنش های خوبش مانع از بازشدن دروازه استقلال شد. در دقایق پایانی نیمه اول استقلال خوزستان صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد که ضربه مهاجم این تیم را میثم مجیدی برگرداند تا دروازه بسته بماند.

نیمه دوم هم هر دوتیم فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازیهای فصل پانزدهم لیگ برتر بود. استقلال تهران که قصد داشت برای رسیدن به پیروزی و تداوم صدرنشینی اش از تک گل زده محافظت کند دقایق ابتدایی نیمه دوم را به کنترل بازی پرداخت اما حملات پرتعداد همنام خوزستانی آنها را وادار به بازی تهاجمی کرد.

استقلال می توانست در دقیقه ۵۱ به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه خسرو حیدری به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. وحید طالب لو در دقیقه ۵۹ با یک واکنش تماشایی موفق شد یک موقعیت گل را از حریف بگیرد.

اما در دقیقه ۷۳ استقلال خوزستان که فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشت توسط فرشاد سالاروند به گل تساوی رسید. این بازیکن در فاصله ای دور و در شرایطی که طالب لو انتظار شوت از راه دور را نداشت با ضربه ای زیبا دروازه آبی های تهران را باز کرد.

در دقایق پایانی هم روند خوب و سرعتی بازی دو تیم ادامه داشت اما در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پرسپولیس بیشترین بهره را از این تساوی ببرد. استقلال تهران ۴۴ امتیازی شد، استقلال خوزستان ۴۳ امتیازی و پرسپولیس هم با ۴۲ امتیاز در رده سوم ایستاد.

 

اخبار ورزشی - مهر