ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوزه،فكرحضوردراولدترافوردراازسرت بيرون كن



 

 

 خوزه،فكرحضوردراولدترافوردراازسرت بيرون كن

 

توصيه ايندپنديت به آقاي خاص:

خوزه، فكر حضو در اولدترافورد را از سرت بيرون كن

يك روزنامه پرتيراژ انگليس به سرمربي تيم فوتبال اينترميلان ايتاليا توصيه كرد در انديشه هدايت منچستريونايتد نباشد.

با توجه به اظهارات فرگوسن، خوزه مورينيو بايد فكر مربيگري در اولدترافورد را از سرش بيرون كند.
اين نشريه ساعاتي پس از آنكه سرآلكس فرگوسن، مربي اسكاتلندي 24 سال اخير منچستريونايتد شايعه كناره‌گيري از مقامش را تكذيب كرد، چنين مطلبي را منتشر كرد.

ايندپنديت نوشت: با وجود 68 سال سن، فرگوسن هنوز هم تشنه كار و فعاليت است و به اين راحتي از مقام خود دور نخواهد شد. مورينيو (آقاي خاص) هم كه خواب و خيالاتي براي جانشيني وي داشت، ‌بايد از اين افكار فاصله بگيرد و در پي حضور در تيمي ديگر باشد.
هفته قبل فرگوسن در اظهارات خود احتمال داده بود در پايان فصل آينده، از مقامش كناره بگيرد اما روز گذشته اعلام كرد قصد بازنشستگي ندارد...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
دعا كن قلیون بكش حال كن ما رو هم دعا كن.!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سینماگرانی كه راهی جشنواره‌ی كن می‌شوند



 

 

سینماگرانی كه راهی جشنواره‌ی كن می‌شوند

 

در حالیكه كمتر از ۱۰ روز به آغاز شصت‌وسومین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم كن و بازار این جشنواره باقی است تعدادی از سینماگران از سوی خانه سینما و برخی از سوی نهادهای دولتی به جشنواره‌ی فیلم كن اعزام می‌شوند.



سفر گروه اعزامی خانه سینما قرار است، در راستای برنامه‌های خانه سینما برای حضور روش‌مند سینماگران در مجامع سینمایی جهانی انجام شود.


اسامی سینماگرانی كه قرار است به جشنواره‌ی فیلم كن اعزام شوند عبارتند از پروین صفری رییس انجمن طراحان صحنه و لباس،روانبخش صادقی از شورای مركزی آسیفا، نقی نعمتی از انجمن فیلم كوتاه،محمدرضا مویینی رییس شورای مركزی انجمن تدوینگران، میرطهماسب رییس انجمن مستندسازان و محمدرضا شرف‌الدین رییس انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس.


غرفه خانه سینما در جشنواره كن توسط حمیدرضا پورنصیری مسول دبیرخانه بین‌الملل خانه سینما اداره خواهد شد.



این سفرها در راستای اعزام سینماگران به مجامع سینمایی جهانی است كه پیش از نیز ۲۹ نفر از سینماگران در سال گذشته در جشنواره‌ی فیلم كن، برلین، سفر مطالعاتی و بازدید از كمپانی‌های پاریس و بازدید از آكادمی اسكار حضور داشتند.



جواد شمقدری معاون سینمایی وزارت ارشاد نیز درباره حضور در جشنواره فیلم كن به ایسنا گفت: اگر بخواهیم در عرصه‌ی بین‌المللی حضور داشته باشیم باید همراه با كارنامه موفق باشد و حضورمان بصورت توریستی كه بعضی‌ها می‌روند نباشد و این اشكال دارد. در این جشنواره هم از معاونت سینمایی نمایندگانی خواهیم داشت.



مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: چتر سینمای ایران را امسال به صورت جدی‌تر و با رنگ و لعاب بهتری در جشنواره فیلم «كن» برگزار می‌كنیم.

 

ز در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره‌ی حضور فارابی در جشنواره‌ی كن امسال اظهار داشت: امكانات لازم را برای بخش بین‌الملل‌مان فراهم كردیم تا امسال حضور وسیع‌تر و جذاب‌تری داشته باشیم. ضمن این‌كه حدود ۱۵ فیلم از سینمای ایران در این بازار به نمایش درخواهد آمد.



وی با اشاره به حضور نمایندگان فارابی در این جشنواره گفت: از بخش بین‌الملل فارابی و همچنین آقای نجاریان قائم مقام فارابی در كن حضور خواهند داشت.



گفتنی است: شصت‌وسومین جشنواره فیلم كن روز ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) با نمایش فیلم «رابین هود» جدیدترین ساخته‌ی‌ «ریدلی اسكات» آغاز خواهد شد و تا ۲۳ می (دوم خرداد) ادامه خواهد داشت..../ خبرگزارى ايسنا