ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوروش: با حاج‌صفی به توافق رسیده‌ایم


مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: با احسان حاج‌صفی به صورت شفاهی صحبت کرده و برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم: رسول خوروش در خصوص اینکه آیا رحمان احمدی در سپاهان می‌ماند گفت: احمدی با مسئولان باشگاه به صورت تلفنی صحبت کرده و به توافق هم رسیده و در حال حاضر نیز در تمرینات تیم شرکت می‌کند. قرار داد این بازیکن تا دوشنبه به امضا خواهد رسید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شریفی از یک باشگاه قطری و یک باشگاه اروپایی پیشنهاد داشته اما باشگاه سپاهان رقم بالایی را برای رضایت‌نامه او درخواست کرده است، اظهار داشت: در مورد شریفی پیشنهادی از قطر نداشته‌ایم. ممکن است پیشنهاد اروپایی هم به خود وی شده باشد اما هنوز در این خصوص پیشنهادی به باشگاه نرسیده است. مطمئن باشید اگر یک باشگاه خوب اروپایی هر یک از بازیکنان ما را بخواهد مانع پیشرفت آن بازیکن نشده و با انتقال او موافقت می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود چون قرارداد شریفی با باشگاه سپاهان بلند مدت و رقم قرارداد او پایین است باشگاه تراکتورسازی با پیشنهاد مالی بالا وی را وسوسه کرده، تصریح کرد: به هر حال باشگاه‌های زیادی به دنبال شریفی هستند و باشگاه تراکتورسازی هم با این بازیکن صحبت کرده اما قرارداد این بازیکن جوان با باشگاه سپاهان چهار ساله است. شریفی علاقه زیادی دارد در سپاهان بماند و تا امروز هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه‌های ایرانی در مورد او به ما نرسیده است. شریفی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و اگر باشگاهی این بازیکن را می‌خواهد باید با ما وارد مذاکره شود.

خوروش در مورد اینکه چرا حاج صفی در تمرینات سپاهان شرکت نمی‌کند و آیا او هم پیشنهاد اروپایی دارد و برای گرفتن رضایت‌نامه‌اش قهر کرده است، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید حاج‌صفی از دوشنبه هفته جاری به تمرینات تیم اضافه می‌شود. با حاج‌صفی به صورت شفاهی صحبت کرده و برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌ایم و تا دوشنبه قرارداد این بازیکن هم به امضا خواهد رسید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان به دنبال جذب ادینیو است، تاکید کرد: ادینیو ایران نیست و با یک باشگاه قطری به توافق رسیده است. ضمن اینکه ما به دنبال جذب این بازیکن نیستیم.

خوروش تصریح کرد: با جذب دو بازیکن دیگر پرونده باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات بسته می‌شود.


ویدیو مرتبط :
گل حاج صفی از چهار نمای زیبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاج‌صفی: از ترکیه پیشنهاد‌ داشته‌ام اما هنوز به توافق نرسیده‌ام



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حاج‌صفی: از ترکیه پیشنهاد‌ داشته‌ام اما هنوز به توافق نرسیده‌ام
بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از تیم‌های ترکیه‌ای پیشنهادهایی داشته اما هنوز به توافق 100 درصد نرسیده است.

احسان حاج‌صفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: سپاهان با برد‌های پشت سر هم خود در هفته‌های اخیر شرایط خوبی پیدا کرده است، اما به دلیل دو شکست ابتدای فصل باید بازی‌های پیش‌رو را با پیروزی پشت‌سر بگذارد. بازی مقابل فجر سپاسی سخت است چرا که هم فجر تیم دونده و سرسختی است و هم زمین چمن مناسبی ندارد. در نیم فصل اول نیز در بازی تراکتورسازی و فجر با این چمن مشکل داشتم و بازی در آن بسیار سخت است.

بازیکن سپاهان درباره جدایی‌ احتمالی‌اش در پایان این فصل از سپاهان و رفتن به ترکیه تصریح کرد: پیشنهاد‌هایی شده اما 100 درصد به توافق نرسیده‌ام و در حال‌ حاضر نیز به فکر سپاهان و پیروزی این تیم هستم.

حاج‌صفی به تغییر شرایط تیم سپاهان اشاره کرد و گفت: در هر دوره از لیگ‌ برتر شرایط تیم‌ها و حتی لیگ متفاوت است. قبل از رفتن به تراکتورسازی در کنار بازیکنان بزرگ آن‌ دوره سپاهان بازی می‌کردم که هر کدام ستاره بودند.

در تراکتورسازی که بودم یک تغییر عظیم در سپاهان رخ داد که بیش‌ از نیمی از بازیکنانش را از دست داد. در بازگشت از تراکتورسازی به سپاهان شرایط حاکم بر تیم تفاوت زیادی نکرده و باز هم سپاهان در کورس قهرمانی است.

در حال حاضر نیز در کنار بازیکنان بزرگ ایران بازی می‌کنم و این نشان می‌دهد که سپاهان اگر بازیکن بزرگ از دست می‌دهد، بازیکن بزرگ نیز جایگزین می‌کند و همه بازیکنان در این تیم با یکدیگر دوست هستند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: سپاهان در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و با بردهای پیاپی این هفته‌ها به صدر جدول نزدیک شده‌ایم. همه در تیم سپاهان هم قسم شده‌اند که فقط برای پیروزی و کسب چهارمین قهرمانی به میدان بروند.

حاج‌صفی خاطرنشان‌ کرد: تا پایان فصل بهترین‌ بازی‌هایم را برای سپاهان انجام می‌دهم تا هم تیم به قهرمانی برسد و هم جواب زحمات هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند، داده شود. از آنها می‌خواهم که سپاهان را در راه چهارمین قهرمانی نیز تنها نگذارند./ایسنا