ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوروش: باشگاه گفت به کارت ادامه بده


سرپرست تیم فو‌تبا‌ل سپاهان می‌گوید وریا غفوری پس از حدود یک ماه مصدومیت به آمادگی کامل رسیده و می‌تواند مقابل نفت بازی کند.

خبرگزاری ایسنا: رسول خوروش درباره وضعیت مصدومان تیم سپاهان، اظها‌ر کرد: در تعطیلات لیگ تمام مصدومان ما بهبود یافته‌اند. وریا غفوری و حسین فاضلی، دو بازیکن مصدوم ما بودند که به آمادگی رسید‌ه‌اند.

او درباره دو بازیکن برزیلی محروم سپاهان و نظر استیماچ درباره آنها گفت: آنها تا آخر ماه به مرخصی رفته‌اند. طبق نظر حسین فرکی آنها با تمرین مداوم و بدون بازی کردن از لحاظ روحی و روانی افت می‌کنند و به همین دلیل با تقاضای مرخصی این دو موافقت شد.

سرپرست تیم فو‌تبا‌ل سپاهان در پایان درباره نظر این باشگاه در مورد استعفای او، اظها‌ر کرد: فعلا به من گفته‌اند کارم را با قدرت ادامه دهم و اجازه جدایی از تیم را ندادند.


ویدیو مرتبط :
کارت پرداز 67991-021 | نمونه چاپ کارت عضویت باشگاه ورزشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کروش: فرگوسن به من می‌گفت همیشه به یادگیری ادامه بده/ بازیکن 20 ساله‌ام درس بزرگی به من داد



تیم ملی ,فوتبال ایران

کروش: فرگوسن به من می‌گفت همیشه به یادگیری ادامه بده/ بازیکن 20 ساله‌ام درس بزرگی به من داد

سرمربی تیم ملی می گوید برگزاری همایش بین المللی علم و فوتبال در ایران یک اتفاق فوق العاده است.

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دومین همایش بین المللی علم و فوتبال گفت: «خوشحالم که در این مراسم حضور دارم. جا دارد از افرادی که برای برگزاری این همایش تلاش کردند، تشکر کنم. همه ما برای آموختن چیزهای جدید در اینجا جمع شده ایم.»

او ادامه داد: «باید از اینکه در حضور آقای بورا میلوتینوویچ صحبت می کنم، عذرخواهی کنم. او حق استادی بر گردن من دارد و افتخار آشنایی من با بورا به جام جهانی 1990 برمی گردد. در آن زمان او هدایت کاستاریکا را بر عهده داشت. باید از چنین فردی تقدیر کرد که هنوز هم تشنه یادگیری و آموختن چیزهای جدید است.»

کروش در مورد برگزاری همایش بین المللی علم و فوتبال در ایران گفت: «این یک اتفاق فوق العاده و فرصت خوبی برای یادگیری است. من افتخار مربیگری در قاره های اروپا، آسیا و آفریقا را داشته ام و در طی این سالها چیزهای بسیاری یاد گرفته ام.

 

زمانی که در اسپورتینگ لیسبون مربیگری می کردم، یک بازیکن 20 ساله داشتم که هر روز با خوشحالی سر تمرین حاضر می شد، یک بار از او پرسیدم که دلیل این خوشحالی او چیست و به من پاسخ داد هر روز که از خواب بیدار می شوم، انگشت هایم تکان می خورد و این نشان می دهد که هنوز زنده و سلامت هستم. این دلیل خوشحالی او بود اما این بازیکن جوان مدتی بعد در اثر یک سانحه رانندگی فلج شد. این اتفاق درس بزرگی به من داد.»

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه فوتبال نقش بزرگی در زندگی او ایفا کرده، گفت: «من در خانواده کاملا فوتبالی به دنیا آمده ام. در دوران کودکی من بازی های کامپیوتری نبود و اسم امثال آقای سیموئز را روی کاغذ می نوشتیم و با آن بازی می کردیم. پس از پایان دوران تحصیلم، دو سال در دانشگاه تدریس کردم و پس از آن به مربیگری روی آوردم تا فرصتی برای خدمت به جوانان را در اختیار داشته باشم.»

کارلوس کروش در پایان گفت: «بعد از گذشت 40 سال درس های بسیاری آموخته ام که مهم ترین آن لذت بردن از فوتبال است. فرگوسن هم همیشه به من می گفت که فرقی ندارد در کجای دنیا مربیگری می کنید، باید همیشه به یادگیری ادامه دهید.»

/خبرآنلاین