ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوردبین: درخشان مربی سطح بالایی است


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه درخشان از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد، از هواداران خواست که به کادرفنی جدید فرصت دهند.

خبرگزاری تسنیم: محمود خوردبین در مورد برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل راه آهن در هفته نهم لیگ برتر گفت: گرفتن 3 امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود که خوشبختانه به این هدف رسیدیم. پرسپولیس در نیمه اول بسیار زیبا بازی کرد ولی در نیمه دوم راه آهن بهتر از ما بود. پرسپولیس مشکل بدنی دارد و کادر فنی در تلاش است هر چه زودتر بازیکنان را از لحاظ بدنی به شرایط ایده آل برساند.

او در مورد اینکه هنوز برخی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس از انتخاب درخشان ناراضی هستند تاکید کرد:‌ به این مربی باید فرصت داد همانطور که به علی دایی فرصت دادند. هواداران پرسپولیس باید صبور باشند و از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنند. در حال حاضر اعضای کادر فنی کارشان را به خوبی انجام می دهند و باید بگویم که درخشان از لحاظ فنی مربی سطح بالایی است.

خوردبین در مورد شایعه حضور زلاتکو کرانچار در پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و حضور کرانچار در پرسپولیس فقط در حد شایعه است. باشگاه با حمید درخشان قرارداد رسمی امضا کرده و این مربی کارش را در پرسپولیس ادامه می دهد. درخشان در دوران بازیگری فوتبالیست خوبی بود و در دوران مربیگری هم می تواند موفق باشد.

سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم امسال می تواند مدعی جدی قهرمانی باشد گفت: اگر در تمام بازی ها مثل نیمه اول بازی با راه آهن باشیم قطعا مدعی جدی قهرمانی خواهیم بود. آرامش تا حدودی در تیم ایجاد شده ولی نیاز به آرامش کامل داریم تا در آینده نتایج بهتری بگیریم.


ویدیو مرتبط :
موجود عجیب و ناشناخته درخشان در سطح آب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت رسمی درخشان علیه سرپرست و مربی فولاد خوزستان



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - وکیل درخشان خبر داد؛
شکایت رسمی درخشان علیه سرپرست و مربی فولاد خوزستان

وکیل سرمربی پرسپولیس از شکایت رسمی علیه سرپرست و مربی فولاد خبر داد.

 صبح امروز یکشنبه وکیل درخشان(بهنام علیمحمدی) در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد و پس از ثبت شکایت خود علیه آقایان نعیم سعداوی و حسین ابن قاسم و ارجاع شکایت در شعبه دوم بازپرسی این دادسرا دلایل و مستندات خود را ارائه نمود. او باید برای اوامر دستور قضایی بازپرس قاسم زاده فردا نیز به دادسرا برود.

علیمحمدی که از اظهارات اخیر سعداوی علیه خودش کمی ناراحت به نظر می رسد با تایید این خبر به خبرنگار کاپ گفت: ما به وعده قانونی خود عمل نموده و شکایت کردیم. حال منتظریم در صورت صلاحدید بازپرس این آقایان هم بیایند و فایل صوتی ادعایی خود را ارائه دهند.

لازم به توضیح است پیش از این نیز وکیل درخشان اعلام کرده بود با توجه به عدم عذرخواهیاین 2 نفر ما شکایت خود را روز یکشنبه رسما ثبت می کنیم و اینکار را هم کرد. حال سعداوی که اعلام کرده بود بی صبرانه منتظر شکایت درخشان است، باید دید چه واکنشی به این ماجرا نشان می دهد.
اخبار ورزشی - کاپ