ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خودروی ستاره اخراجی در پارتی بوده نه خودش!



 

خودروی ستاره اخراجی در پارتی بوده نه خودش!

 

 

یكی از بازیكنان مشهور لیگ برتر كه در یكی از تیم های پرطرفدار بازی می كند و مدتی است به دلیل اختلاف با سرمربی از تیم كنار گذاشته شده هنوز هم حاشیه هایی دارد.

 

البته مدیر برنامه های این بازیكن سعی می كند این حاشیه ها را به حداقل برساند به همین دلیل این آقا در دفاع از عملكرد بازیكنش در جایی گفته است: هیچكس نمی تواند آقای ش را متهم به حضوردر پارتی شبانه كند زیرا این بازیكن در آن شب در آن پارتی حضور نداشته است.

وی تاکید کرده که او فقط ماشین مدل بالایش را به دوستش قرض داده تا به آن پارتی برود و بودن آن ماشین این شایعه ها را به راه انداخته است.

این مدیر برنامه همچنین گفته است كه آقای ش فقط یك پرونده در رابطه با نزاع خیابانی دارد كه با شخصی درگیر شده و پرونده دیگر او هم مربوط به چند سال قبل است كه مربوط به یك شوخی بی مزه اما خطرناك بوده است.../هورا اسپرت


ویدیو مرتبط :
دختره تو پارتی داره فیلم سلفی از خودش میگیره ته خندس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«حسام نواب صفوی» شایعه بازداشت خودش و «اخراجی‌ها» در پارتی سعادت آباد را رد کرد



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی، بازیگر سینما با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: «دستگیری هنرپیشه های ایرانی هنوز از هیچ مرجع رسمی اعلام نشده است».

به گزارش آنا، این بازیگر ادامه داد: مسلما اگر چنین مطلبی باشد از طریق خبرگزاریهای معتبر و سخنگوی قوه قضاییه اعلام خواهد شد. افرادی که خبر را چاپ می‌کنند اولا باید موثق باشد. نکته دوم از عباراتی مثل ال ی پ د استفاده نکنند و لااقل یک فیلم و اثر او هم نام ببرند که تمام جامعه هنری زیر سوال نرود.

 

ک.د میتواند کامرون دیاز هم باشد .ح.ن هم میتواندحمیرا نتانیاهو باشد. ب.ز میتواند بز هم باشد بنده خبری از این ماجرا ندارم در تماسی که با آقای دیرباز داشتم او هم خبری از این ماجرا نداشت. در کل اخراجیها حضور نداشتند. باقی همکاران در صورت شایعه بودن تکذیب کنند با تشکر.»