ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خودروی زانتیا به سلیمی اهدا شد



پس از قهرمانی بهداد سلیمی در دسته سنگین وزن مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان جهان و كسب تنها نشان طلای ایران، حسین رضازاده، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری به وی قول اهدای یك دستگاه خودروی سواری را داده بود كه این جایزه امروز و در حاشیه نشست روسای هیات‌های استانی به وی اهدا شد.

 

پس از پایان سمینار روسای هیات‌های استانی، رضازاده یك دستگاه زانتیای سفید را به سلیمی داد و قهرمان فوق سنگین ایران با سوار شدن بر خودروی جدیدش محوطه آكادمی ملی المپیك را ترك كرد.

در این مراسم كه در آكادمی ملی المپیك و پارالمپیك برگزار شد داراب ریاحی، نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، روسای كمیته‌های مختلف و هیات‌های استانی حضور داشتند..../فارس


ویدیو مرتبط :
اهدا خون بهداد سلیمی برای کمک به زلزله زدگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقیف خودروی زانتیا با 220 کیلومتر سرعت!


یک دستگاه سواری زانتیا با 220کیلومتر سرعت توسط ماموران پلیس راه استان اصفهان در محور اصفهان – شیراز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

خبرگزاری ایسنا: یک دستگاه سواری زانتیا با 220کیلومتر سرعت توسط ماموران پلیس راه استان اصفهان در محور اصفهان – شیراز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش سرویس حوادث ایسنا، سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت : ماموران پلیس راه استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان به شیراز متوجه سرعت بیش از حد یک دستگاه خودروی سواری زانتیا شدند.

وی گفت: این خودرو توسط ماموران به علت سرعت غیر مجاز متوقف و روانه پارکینگ شد و راننده نیز جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد .

این مقام انتظامی عنوان داشت : براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی پلیس از ادامه رانندگی افرادی که مرتب مرتکب تخلف شده و از انجام تخلفات خود ابایی ندارند جلوگیری می کند و اجازه نخواهد داد تا عده ای اندک از رانندگان متخلف امنیت جاده ها و راه های شهری را به هم ریخته و موجب نارضایتی سایر مردم را فراهم کنند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد : هدف پلیس از اعمال قانون کسب در آمد نیست بلکه به دنبال این است تا رانندگان توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات کرده و سهم خود را در تامین امنیت راه ها ایفا نموده و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.