ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خواستگاری زیباترین دختر عرب از کریس رونالدو+عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,کریس رونالدو

 

اخبار ورزشی - خواستگاری زیباترین دختر عرب از کریس رونالدو+عکس

شیلا سبت اعلام کرد که مایل است رونالدو را از نزدیک ببیند و با او ازدواج کند. او همچنین اعلام کرد که حتی اگر همسر دوم رونالدو نیز باشد، با زندگی با یک زن دیگری مشکلی ندارد!

 - کریستیانو رونالدو اگر خودش هم دنبال حاشیه و ارتباط با زنان مختلف نباشد, زنها به دنبال او هستند! بله مثلا همین چند روز پیش دختر شایسته کشور بحرین مصاحبه ای را انجام داد که باعث تعجب خیلی از افراد شد.

شیلا سبت اعلام کرد که مایل است رونالدو را از نزدیک ببیند و با او ازدواج کند. او همچنین اعلام کرد که حتی اگر همسر دوم رونالدو نیز باشد، با زندگی با یک زن دیگری مشکلی ندارد! البته شیلا یک شرط برای ازدواج با رونالدو گذاشته است و اعلام کرده که تنها درخواستش از رونالدو این است که اعلام کند مسلمان شده است!

اخبار ورزشی - آفتاب

 


ویدیو مرتبط :
زیباترین دختر مکزیک نامزد جدید کریس رونالدو !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسری که کاندید زیباترین دختر شد! +عکس



 

 

 

زیبا ترین دختر انگلستان

 

 

یک نوجوان، جوانترین فرد در بریتانیا شد که طی یک عمل جراحی ۷ ساعته تغییر جنسیت داده است.

 

 

جکی گرین که سابقا جک نام داشت پسر نوجوانی بود که روحیاتی دخترانه داشت و حالا یک دختر است. او در تولد ۱۶ سالگی خود در تایلند و با یک عمل جراحی ۷ ساعته تغییر جنسیت داد.

 

 

زیبا ترین دختر انگلستان

 

 

وی ۴ بار قصد خودکشی داشت. اگرچه او یک پسر بود اما همیشه رفتارهای دخترانه داشت و لباس دخترانه میپوشید و با اسباب بازیهای دخترانه بازی میکرد.

 

خانواده اش بالاخره با این موضوع کنار آمدند که وی یک دختر است که در جسمی پسرانه متولد شده است و با پرداخت ۲۸۰۰۰ پوند وی را به آرزویش رساندند.

 

او اکنون یک مدل است و در رقابتهای دختر شایسته انگلستان به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. او میگوید اگرچه شاید عجیب به نظر برسد اما میخواهم دختر شایسته بریتانیا باشم..../افکارنیوز