ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خواسته هواداران از مظلومی +عکس


جمعی از هواداران استقلال با حضور در مقابل ساختمان این باشگاه از مظلومی خواستند تا عده‌ای از این بازیکنانی که به زعم آنها پولکی هستند را به این تیم نیاورد.

خبرگزاری ایسنا: چیزی حدود 20 – 30 هو‌اد‌ا‌ر استقلال با تجمع در مقابل ساختمان این باشگاه در سعادت آباد نسبت به سرمربیگری پرویز مظلومی موضع گرفته اند و اعتراضشان را اعلام کرده‌اند.

آنها با دیدن پرویز مظلومی به سمت او رفتند و با بیان این که به او علاقمند هستند از او خواستند هدایت این تیم را نپذیرد چرا که شرایط این تیم به گونه‌ای است که طبیعتا او هم نمی‌تواند در این تیم نتیجه‌ بگیرد و اگر در این تیم ماند بازیکنانی مثل رحمتی، تیموریان، نکونام، صادقی و بیک زاده را به این تیم نیاورد چرا که به زعم آنها این بازیکنان پولکی هستند و تعصبی به استقلال ندارند.

مظلومی هم خطاب به آنها گفت: من هنوز با هیچ بازیکنی نهایی نکرده‌ام و از شما می‌خواهم به من اجازه دهید تا تیم را آماده کنم.

خواسته هواداران استقلال از مظلومی +عکس

خواسته هواداران استقلال از مظلومی +عکس


ویدیو مرتبط :
وعده های مظلومی به هواداران در مقابل دوربین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس‌ های تجمع هواداران کاندیداها (1)


تجمع هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. خبرگزاری تسنیم: