ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خواسته جالب کفاشیان از اسپانسر لباس های تیم ملی



اخبار,اخبارورزشی ,فدراسیون فوتبال

با اینکه اخیرا آل اشپورت قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال یک طرفه فسخ کرد اما کفاشیان همچنان به همکاری با این برند اصرار دارد.

fه گزارش خبرآنلاین؛ رئیس فدراسیون فوتبال بعد از بازگشت از بحرین، با مدیر خاورمیانه آل اشپورت در دبی تماس گرفت و از او خواست تا همچنان با تیم ملی ایران کار کند. کفاشیان در این تماس تلفنی به وحید جعفری گفته است: «من خواهش می کنم همکاری ادامه داشته باشد. انتقادهایی شده ولی ما راضی هستیم و بهتر است تا پایان قرارداد کنار ما باشید.» قرارداد ایران و این اسپانسر تا پایان سال 94 اعتبار دارد و کفاشیان با وجود انتقادهای اخیر، همچنان به همکاری با آنها اعتقاد دارد.

احبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
گفتگوی اختصاصی با کفاشیان در مورد شرایط تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: لباس‌های تیم ملی را نباید با آب داغ شست



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی

 

اخبار ورزشی - کفاشیان: لباس‌های تیم ملی را نباید با آب داغ شست

او درباره لباس تیم ملی و انتقادهایی که بازیکنان از آن می‌کنند، اظهار کرد: این لباس‌ها یکی از برندهای اروپا محسوب می‌شوند. اگر برخی ایرادات وجود دارد به دلیل نوع نگهداری است. مثلا این لباس‌ها را با آب داغ نباید شست.

رییس فدراسیون فوتبال با تعریف از لباس‌های تیم ملی می‌گوید زیاد مصرف کردن هنر نیست بهینه مصرف کردن هنر است.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: امروز با 18 بازیکن داخلی کار را آغاز کردیم و ان‌شاءالله تا یکشنبه تمرین می‌کنیم و سپس به اتریش می‌رویم. کار جدی ما برای جام جهانی شروع شده و روز به روز بهتر می‌شویم.

او درباره لباس تیم ملی و انتقادهایی که بازیکنان از آن می‌کنند، اظهار کرد: این لباس‌ها یکی از برندهای اروپا محسوب می‌شوند. اگر برخی ایرادات وجود دارد به دلیل نوع نگهداری است. مثلا این لباس‌ها را با آب داغ نباید شست. بازیکنان باید نگهداری از این لباس‌ها را یاد بگیرند. به نظرم اسپانسر تیم ملی در این زمینه خوب کار کرده است. نمی‌شود که هر هفته لباس را دور انداخت. ما در اقتصاد مقاومتی هستیم و نمی‌شود لباس‌ها را دور انداخت. حتی اگر پولمان از پارو بالا برود هم باید به این مساله توجه کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: کیفیت لباس‌ها بالاست و با همین‌ها می‌توانیم در جام جهانی به میدان برویم. زیاد مصرف کردن هنر نیست. بهینه مصرف کردن هنر است.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش به اینکه اگر بازیکنان تیم ملی بخواهند در جام جهانی لباس‌شان را با کسی عوض کنند، گفت: اگر کسی خواست پیراهن عوض کند می‌تواند از جیب خودش هزینه کند و پیراهن بخرد. ما باید هوای تیم‌های دیگرمان را هم داشته باشیم و به نظرم بازیکنان نباید زیاد به لباس تمرین توجه کنند. آنها باید تمرکزشان را روی بازی بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که کی‌روش از 10 ماه شایعات حواشی‌اش گله کرده و اینکه آیا او در تیم ملی می‌ماند یا خیر، گفت: نمی‌دانم در این 10 ماه چه شده است. به هرحال از وقتی صحبت‌هایمان را انجام داده‌ایم در تلاشیم بودجه ایجاد کنیم. هرکس سرمربی تیم ملی می‌شود باید به جام جهانی بعدی فکر کند و البته ما باید توانایی برآورده کردن خواسته‌هایش را داشته باشیم. نمی‌شود که پولش را ندهیم و او از ما به فیفا شکایت کند.

کفاشیان ادامه داد: باید به اندازه جیب‌مان خرج کنیم. کی‌روش گزینه اول ما برای تمدید است و از عملکردش راضی هستیم. با این حال اگر بتوانیم پولش را تامین کنیم، با او تمدید می‌کنیم. دقیقا مثل بازی‌های دوستانه.اگر پول داشته باشیم با یک تیم درجه یک جهان بازی کنیم که دو میلیون دلار از ما پول می‌خواهد اما وقتی پول نداریم باید سطح توقع‌مان را پایین‌تر ببریم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: کی‌روش تا الان خوب کار کرده است. به جام جهانی رفته‌ایم و در آسیا که رده پنجم بودیم،‌ به رده اول رسیدیم. او بهترین گزینه است و از نظر ما صلاحیت ماندن را دارد.

کفاشیان در پاسخ به سوالی درباره چمن ورزشگاه آزادی و تعمیرات روی آن گفت: زمین ورزشگاه آزادی آماده است و قرار است تعمیراتی را برای بازی‌های لیگ رویش انجام دهند. ما خواسته‌ایم که چهار روز تعمیرات به تعویق بیفتد. اگر پولدار شویم حتما به استادیوم آزادی کمک می‌کنیم تا شرایطش بهتر شود. این استادیوم تنها سرپا مانده و باید به آن توجه بیشتری شود. با این حال از مسوولان این ورزشگاه بابت همکاری‌شان متشکرم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره میزبانی ورزشگاه آزادی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: مسابقات نهایی ما در جام ملت‌ها اینجا انجام می‌شود. باید این سرمایه ملی حفظ شود و اگر میزبان شدیم، طبقه بالای این ورزشگاه صندلی شود.

کفاشیان در پایان درباره جعلی بودن کارت‌های پایان خدمت بعضی از بازیکنان لیگ برتر گفت: ما از مراجع ذی‌ربط استعلام کرده‌ایم. قطعا اگر قصوری اتفاق افتاده باشد، به شدت با آن برخورد می‌شود. این مساله در حال بررسی است و وقتی نهایی شد، به آن رسیدگی می‌کنیم. 

اخبار ورزشی - ایسنا