ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلیل زاده:‌ هنوز شانس قهرمانی داریم


مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که تیمش همچنان در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد.

خبرگزاری تسنیم: شجاع خلیل‌زاده درمورد پیروزی تیمش مقابل الهلال عربستان گفت: خوشحالم که سه امتیاز مهم گرفتیم و به مرحله حذفی صعود کردیم که این اتفاق برای اولین بار در تاریخ تراکتورسازی رخ داد. شکست دادن تیم پرقدرت الهلال آسان نبود، ولی خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم تا مردم ایران و هواداران تراکتورسازی را شاد کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌اش از حریف تراکتورسازی در مرحله حذفی چیست، اظهار داشت: فعلاً چیزی مشخص نیست، ولی ما دوست نداریم در مرحله بعدی با الاتحاد عربستان بازی کنیم، چون در این صورت باید دوباره به خارج از ایران برویم. هواداران ما دوست دارند بازی تراکتورسازی را در لیگ قهرمانان ببینند و امیدوارم با قرعه‌ای مواجه شویم که در زمین خودمان بازی کنیم.

خلیل‌زاده با اشاره به شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: ما شانس داریم، ولی سرنوشت قهرمانی دست خودمان نیست و باید منتظر توقف دیگر مدعیان باشیم. با این حال هنوز شانس داریم و باید در بازی‌های باقیمانده هم نهایت تلاش خودمان را انجام دهیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درمورد اینکه با پایان خدمت سربازی‌اش چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت، تصریح کرد: من با تیمی مذاکره نکرده و تصمیمی هم برای فصل بعد نگرفته‌ام. الان فقط به موفقیت تراکتورسازی فکر می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
مداحی حاج خلیل حاجی زاده ناوخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: قهرمانی کف‌گرگی خلیل‌زاده را ندید/ علیپور می‌تواند پلیس خوبی شود/ فدراسیون قصد ماست‌مالی ندارد



محمد رویانیان , مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

رویانیان: قهرمانی کف‌گرگی خلیل‌زاده را ندید/ علیپور می‌تواند پلیس خوبی شود/ فدراسیون قصد ماست‌مالی ندارد

رویانیان و دایی امروز به ستاد منشور اخلاقی رفته بودند تا مدارکی که علیه محسن قهرمانی دارند را ارائه کنند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از جلسه‌ای که در ستاد منشور اخلاقی داشت، در جمع خبرنگاران گفت: «فدراسیون برای رسیدگی به این موضوع اراده‌ای جدی دارد. ما هم شواهد، قرائن و مستندات خود را ارائه کردیم. با ما خیلی برخورد خوبی داشتند. من دیدم که واقعا این موضوع تبدیل به یک پرونده شده و در حال رسیدگی است. من از جلسه‌ای که در فدراسیون داشتیم راضی‌ام.»


رویانیان ادامه داد: «بعضی وقت‌ها یک آقایی خطایی می‌کند و دیگران می‌خواهند ماست مالی کنند. اما الان رویکرد فدراسیون، ماله کشیدن و ماست مالی کردن نیست. خوشمان آمد. فدراسیون پلیسی برخورد کرد. آقای علیپور هم می‌تواند پلیس خوبی شود. من و دایی چیزهایی ارائه دادیم که قابل قبول بود. بخش اول آن چیزهایی که مطرح کردیم قابل قبول بود و بخش دوم هم هست که بستگی به فدراسیون دارد.»


رویانیان در پاسخ به این سوال که در مورد چند داور مدرک ارائه داده‌اند یا فقط علیه محسن قهرمانی مدرک رو کرده‌اند گفت: «این چیزی را که می‌گویم، اگر ننویسید ناراحت می‌شوم. من به جامعه داوران یک بار دیگر تعظیم می‌کنم. داوران پاک و ارزشمند هستند. باید از آن‌ها حمایت کنیم. اما نسبت به قهرمانی شکایت جدی داریم و کوتاه هم نمی‌آییم. تعارف که نداریم. تیم ما باخت ناراحت نشدم. ما باخت زیاد داشتیم. دلیل نمی‌شود برای باخت به داور اهانت کنیم. اما یک چیزهایی فراتر از رفتارهای داوری در فوتبال دیدیم در این دو سال که من خودم گفتم دیگر سکوت نکنم. من تصمیم گرفتم برخورد کنم.

 

حالا هم انتظار داریم فدراسیون عادلانه حکم بدهد. ما به یک داور حرفی زدیم، امروز هم ما ار خواستند مثلا محرمانه به فدراسیون بیاییم. گفتند مدارک بدهید که ما هم دادیم. حالا کمیته انضباطی مال فدراسیون هست یا نه، یا اینکه ستاد اخلاقی و کمیته انضباطی و دپارتمان داوری و کمیته داوران چه هستند را نمی‌دانم. ولی ما حرف زدیم و حرفمان در مورد یک داور است. مدارکمان را هم آوردیم.»


او ادامه داد: «یکی دو نفر دلال هستند که این روابط را برقرار می‌کنند. شاید اصلا کلاهبرداری کنند که باید با آن‌ها برخورد شود. دو سه تا دلال هم معرفی کردیم. شاید داور هم نمی‌داند این مسائل را.»


مدیرعامل پرسپولیس در مورد جلسه‌ای که فصل گذشته در فدراسیون فوتبال در همین رابطه داشت هم گفت: «آن موقع هم راجع به همین داور آمدم فدراسیون. بعد از دربی بود. آن زمان به من فشار آمده بود که به آقایان نبی و عسگری و دیگر مسئولان فدراسیون گفتم بیایند. طبق معمول چون مستند نبود و مدرک نبود، قبول نکردند. ولی الان دیگر طاقت نیاوردم. نمی‌توانستم این همه غصه و ناراحتی را تحمل کنم. یک رفتار عمدی و توهین آمیز باعث شد این همه مشکل ایجاد شود. آقای قهرمانی، کف گرگی و فن گردن شجاع خلیل زاده را ندید.»


سوء قصد به محسن قهرمانی یکی از خبرهای مهم امروز بود. رویانیان در این مورد گفت: «امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد. من نوکر خانواده قهرمانی هم هستم. وقتی این خبر را شنیدم، خودم تحقیق کردم و با پلیس مشهد صحبت کردم. خودم می‌روم مشهد تا از خانواده قهرمانی دفاع کنم. جلوی کسی که به حریم خصصوی قهرمانی تعرض کند می‌ایستم. من با قهرمانی دعوا دارم اما این دلیل نمی‌شود کسی به خانواده او کاری داشته باشد. ما با هم مشکل داریم و مردانه مشکلمان را حل می‌کنیم.»/خبرآنلاین