ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری: کی‌روش نمی‌تواند مرا نا امید کند


محمد رضا خلعتبری مهاجم سپاهان از موثرترین بازیکنان تیمش بوده اما بازهم به تیم ملی دعوت نشده است.

ورزش سه: محمد رضا خلعتبری مهاجم سپاهان از موثرترین بازیکنان تیمش بوده اما بازهم به تیم ملی دعوت نشده است.

کتفم آسیب دیده

اواخر بازی با ذوب آهن برخوردی داشتم و کتفم آسیب دید. امروز از کتفم ام آر آی گرفتم و دردم اینقدر شدید است که نمی توانم دستم را تکان بدهم و امیدوارم این مصدومیت زودتر رفع شود و بتوانم به تیم کمک کنم.به نظر من بازی با ذوب آهن خوب بود و ما 10 نفره بازی سختی را انجام دادیم. بعد از اینکه رحمان اخراج شد بازی برای ما سخت تر شد و با اخراج همه چیز بهم ریخت اما در ادامه توانستیم دوباره تمرکز کنیم و حتی در نیمه دوم هم می توانستیم برنده باشیم که فرصت هایمان گل نشد.

لیز خوردم ولی نگران نبودم

چون باران آمده بود زمین خیس بود و من هم لحظه آخری که می خواستم به توپ ضربه بزنم پایم لیز خورد. روی پای تکیه گاهم خوب نایستاده بودم اما نگران نبودم چون از قبل تصمیم گرفته بودم توپ را کجا بزنم . از اینکه گل زدم خوشحالم اما به خاطر اینکه نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم ناراحت هستم چون می توانستیم صدرنشین شویم . به هر حال شرایط بازی طوری بود که مساوی شد.

جلوی ملوان متحول شده کارمان سخت است

باید خودمان را برای بازی با ملوان آماده کنیم چون بازی سختی با این تیم داریم. ملوان در هفته های اخیر خوب نتیجه گرفته و متحول شده و در خانه هم انگیزه زیادی دارد. آقای کریمی از نظر فنی کارش را بلد است و تیم خوبی درست کرده اما ما برای اینکه در بالای جدول بمانیم چاره ای جز برد نداریم و باید با کمک بچه ها 3 امتیاز را بگیریم. باید امتیازهایی که از دست دادیم را جبران کنیم و اگر می خواهیم قهرمان شویم باید امتیازات خارج از خانه را هم بگیریم.

از برد پرسپولیس لذت بردم

بازی نفت در لیگ قهرمانان را نتوانستم ببینم اما امیدوارم این تیم در بازی های آینده نتیجه بگیرد. اما از برد پرسپولیس خوشحال شدم چون نماینده خوبی برای ایران بود . به نظر من پرسپولیس به چیزی که استحقاقش را داشت رسید و خوشحالم که دوستم محسن بنگر هم در این بازی گل زد.تیمی که در لیگ قهرمانان با قدرت کارش را شروع کند می تواند در ادامه بازی ها موفق باشد. از این برد لذت بردم و به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. سال گذشته همراه پرسپولیس توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم و من هم یک سال در این تیم روزهای خوبی داشتم و قسمت نبود با این تیم در آسیا باشم. اما در حال حاضر خوشحال هستم که در تیم بزرگ سپاهان بازی می کنم و امیدوارم امسال با سپاهان قهرمان شویم.

کی روش دعوتم نکند انگیزه ام بیشتر می شود

از من برای اردوی تیم ملی پاسپورت نخواستند اما واقعا ناراحت نیستم و زیاد به تیم ملی فکر نمی کنم و همیشه برای سربلندی تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم. اتفاقا ناراحت نمی شوم و امیدم را از دست نمی دهم و بیشتر تلاش می کنم . تلاشم را بیشتر می کنم و اگر حقم باشد به تیم ملی دعوت می شوم. شاید از لحاظ فنی نتوانم به تیم ملی کمک کنم اما فکر می کنم تا زمانی که آقای کی روش باشد به تیم ملی دعوت نمی شوم ولی باز هم تلاش می کنم.


ویدیو مرتبط :
امید امام زمان را نا امید نکنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: تیم امید در گوانگجو صددرصد مدال می‌گیرد



 

خلعتبری: تیم امید در گوانگجو صددرصد مدال می‌گیرد

 

مهاجم تیم فوتبال امید گفت: در بازی‌های آسیایی گوانگجو صددرصد مدال کسب خواهیم کرد.

محمدرضا خلعتبری در خصوص تساوی یک بر یک تیم فوتبال امید برابر لهستان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم، هر چند که بازیکنان از اردوی ویتنام برگشته بودند و من نیز در تیم ذوب‌آهن برابر الهلال به میدان رفته بودم.

وی که به عنوان یکی از 3 بازیکن بالای 23 سال تیم امید را همراهی می کند، درباره بازی‌های گوانگجو عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم و با آمدن سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی از تیم بزرگسالان تیم قدرتمندی وارد مسابقات شود.

خلعتبری در مورد نتیجه‌گیری این تیم در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و صددرصد این تیم در بازی‌های آسیایی مدال کسب خواهد کرد.

بازیکن ذوب‌آهن درباره دیدار برگشت نیمه‌نهایی برابر الهلال عربستان به فارس گفت: بازی بسیار حساسی و کار دشواری در عربستان داریم، اما با تلاش بازیکنان امیدوارم بتوانیم به فینال راه یابیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از ماندن در ذوب‌آهن راضی است؛ یادآور شد: صددرصد رضایت دارم که در این تیم بازی می‌کنم.