ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری: پیراهن تیم ملی لیاقت می‌خواهد


مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد پوشیدن پیراهن این تیم لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی و اتریش به سایت فدراسیون فوتبال گفت: در چند سالی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم اردویی به خوبی و سختی آفریقای جنوبی و اتریش ندیده بودم. فدراسیون فوتبال یکی از بهترین اردوهای تیم ملی را برگزار کرده تا بازیکنان به شرایط خوبی برسند.

وی در ادامه افزود: در آفریقا بیشتر روی کارهای بدنسازی تمرکز داشتیم و تمریناتی که در این اردو با حضور مربی بدنساز برزیلی انجام شد، به آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان کمک کرد. در اردوی اتریش نیز باید بگویم تمرینات سخت و خوبی را برگزار کرده‌ایم و بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدارهای دوستانه این تیم در اتریش گفت: بازی‌های دوستانه هم سختی خودش را دارد. تیم‌ها در بازی‌های دوستانه هم سعی می‌کنند پیروز باشند و بهترین نتیجه را بگیرند. قطعاً هر آنچه در توان داریم به کار خواهیم گرفت تا بهترین عملکرد را در این دیدارها از خود به نمایش بگذاریم.

خلعتبری با بیان اینکه پیراهن تیم ملی مقدس بوده و باید قدر آن را دانست، گفت: پوشیدن این پیراهن لیاقت و شایستگی می‌خواهد. امیدواریم با پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی نتایج مثبت و ارزنده‌ای را کسب کنیم.


ویدیو مرتبط :
به دنبال پیراهن تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه



 

 

 

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه

 

به گفته مدیر امور رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران، تیم کشورمان چهارشنبه شب با پیراهن سفید در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه بن زاید ابوظبی به دیدار تیم ملی روسیه می رود.

خسرو والی زاده در این باره گفت: طبق توافقی که بین دو تیم شده و از آنجا که تیم ایران در این دیدار حکم میزبان را دارد، ایران فرداشب با پیراهن سفید و روسیه با پیراهن قرمز به دیدار هم می روند. ضمنا ساعت 18.30سه شنبه  نیز جلسه ای میان سرپرستان دو تیم و برگزار کنندگان مسابقه برای هماهنگی های نهایی و توافق بر سر تعداد تعویض ها و سایر جزییات تشکیل می شود.

تیم ملی روسیه ساعت 20 دوشنبه وارد ابوظبی شده و در هتل فرمونت اقامت گزیده است. این تیم ساعت 20 سه شنبه و پس از تمرین تیم ایران در ورزشگاه بن زاید تمرین خواهد داشت.

همچنین یک تیم داوری از کشور امارات متشکل از علی حمد به عنوان داور وسط و محمد الجلاف و حسن السقطری به عنوان کمک داور وظیفه قضاوت بازی تیم های ایران و روسیه را عهده دار شده اند. همچنین عبدالواحد خاطر داور چهارم این مسابقه خواهد بود.

اسماعیل شریفات نیز که به دلیل برخی مشکلات خروج از کشور در تهران مانده است، با رفع این مشکلات قرار است سه شنبه عازم ابوظبی شود تا جمع بازیکنان تیم کشورمان به 22 نفر برسد.

دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و روسیه چهارشنبه شب ساعت 20 به وقت محلی (19:30 به وقت تهران) در ورزشگاه زاید ابوظبی برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه