ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری نهایتا سر از سپاهان درآورد


محمدرضا خلعتبری برای حضور دو ساله در تیم سپاهان با این باشگاه اصفهانی به توافق رسید. خبرگزاری ایسنا: خلعتبری مهاجم فصل گذشته پرسپولیس پس از جلب رضایت مسئولان باشگاه عجمان امارات و دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه با مسئولان باشگاه سپاهان برای حضور در این تیم به توافق رسید.


او برای حضور دو ساله در این تیم اصفهانی، با مسئولان سپاهان به توافق رسیده است. بدین ترتیب خلعتبری پس از توافق با سپاهان از پرسپولیس جدا شد.

خلعتبری در جلسه با مسوولان عجمان توافق‌نامه‌ای را با آنها امضا کرد تا کلیه طلب باشگاه عجمان را شخصا پرداخت کند.


ویدیو مرتبط :
حرکات خلعتبری در بازی داماش-سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بمب استقلال سر از سپاهان درآورد!


مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان که مورد توجه تیم‌های سپاهان و استقلال قرار داشت به جمع زردپوشان اصفهان پیوست.

خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان که مورد توجه تیم‌های سپاهان و استقلال قرار داشت به جمع زردپوشان اصفهان پیوست.

آرش افشین بعد از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان داشت با این تیم به توافق نهایی دست یافت و قرارداد خود را با سپاهان به امضاء رساند. سایت باشگاه سپاهان نیز در این باره خبر داد که با تایید هیات مدیره این باشگاه قرارداد آرش افشین به امضاء رسید.

افشین در روزهای پایانی هفته گذشته نیز با مسئولان باشگاه استقلال وارد مذاکره شده بود ولی درخواست وی مبنی بر دریافت 50 درصد از قرارداد خود به عنوان قسط اول با مخالفت سران باشگاه استقلال مواجه شد. افشین جایگزین خلعتبری می‌شود که به تیم عجمان امارات پیوسته است.