ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری: مطمئن باشید عراق را شكست می‌دهیم



 

 

خلعتبری: مطمئن باشید عراق را شكست می‌دهیم

 

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: مطمئن باشید که در بازی اول جام ملت های 2011 آسیا عراق را شکست خواهیم داد.

محمدرضا خلعتبری در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: رقابت‌های بسیار سختی است و همه تیم‌ها با قوای تمام در این مسابقات حاضر می‌شوند تا بتوانند جام را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست و با برگزاری اردوها و تمرینات خوب آماده رقابت با حیفان قدرتمند هستیم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و امیدوارم بتوانیم به مقامی دست یابیم، هرچند که باید این امر محقق شود.

مهاجم تیم ملی درباره شرایطش عنوان کرد: شرایط آماده‌ای دارم، البته حضورم در ترکیب بستگی به نظر سرمربی دارد. اگر حتی یک دقیقه هم به میدان بروم مطمئن باشید با تمام قوا ظاهر خواهم شد. بهترین نفرات در تیم ملی حضور دارند و امیدوارم بتوانم به ترکیب تیم راه یابم.

خلعتبری با اشاره به بازی اول برابر عراق یادآور شد: با توجه به اینکه عراق در دوره گذشته قهرمان رقابت‌ها شده بود، بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت، اما مطمئن باشید مقابل عراق به برتری دست خواهیم یافت و گام اول را محکم بر می‌داریم.

بازیکن ذوب‌آهن راجع به تکرار دیدار با مس تصریح کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد و مطمئن باشید اگر ما بار دیگر با آنها بازی کنیم باز هم به پیروزی دست می‌یابیم.


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد: مطمئن باشید...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایگواین:آلمان را قاطعانه شكست می‌دهیم



 

 

ایگواین:آلمان را قاطعانه شكست می‌دهیم

 

/همگام با جام جهانی 2010 - آفریقای جنوبی/

ایگواین: آلمان را قاطعانه شكست می‌دهیم

مهاجم آرژانتین گفت: مطمئن باشید آلمان را قاطعانه شكست می‌دهیم.

به نقل از ماركا اسپانیا، گونسالو ایگواین تصریح كرد: مرحله گروهی به پایان رسید و در یك هشتم نهایی نیز خوب عمل كردیم اما انتقادات به قوت خود باقی است و گویا خبرنگاران آرژانتینی كاری به جز بدگویی و انتقاد ندارند.

وی افزود: بازی بعدی ما برابر آلمان بازی مهمی است. این تیم را قاطعانه شكست می‌دهیم و به نیمه نهایی می‌رویم. آرژانتین برای قهرمانی آمده است و در این راه اجازه نمی‌دهد هیچ تیمی مانع تراشی كند.