ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری: صددرصد پرسپولیسی شدم حرف می‌زنم



محمدرضا خلعتبری


خلعتبری:
صددرصد پرسپولیسی شدم حرف می‌زنم/مشکلات کوچکی مانده که باید حل شود

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: هر وقت حضورم در پرسپولیس صددرصد قطعی شد حرف‌هایم را می‌زنم.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: اجازه بدهید هر وقت حضورم در پرسپولیس صددرصد شد حرف‌هایم را می‌زنم.

وی در پاسخ به این سوال که مگر حضور شما در پرسپولیس مشکل ساز شده، گفت: انشاالله صددرصد که شد حرف هایم را می‌زنم.مشکلات کوچکی مانده که پس از اینکه کلی حل شد آن وقت راحت‌تر حرفهایم را می‌زنم. این طور هم من راحت‌تر هستم و هم باشگاه پرسپولیس./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
جای حرف نداره منکه ناراحت شدم!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: تیم امید در گوانگجو صددرصد مدال می‌گیرد



 

خلعتبری: تیم امید در گوانگجو صددرصد مدال می‌گیرد

 

مهاجم تیم فوتبال امید گفت: در بازی‌های آسیایی گوانگجو صددرصد مدال کسب خواهیم کرد.

محمدرضا خلعتبری در خصوص تساوی یک بر یک تیم فوتبال امید برابر لهستان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم، هر چند که بازیکنان از اردوی ویتنام برگشته بودند و من نیز در تیم ذوب‌آهن برابر الهلال به میدان رفته بودم.

وی که به عنوان یکی از 3 بازیکن بالای 23 سال تیم امید را همراهی می کند، درباره بازی‌های گوانگجو عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم و با آمدن سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی از تیم بزرگسالان تیم قدرتمندی وارد مسابقات شود.

خلعتبری در مورد نتیجه‌گیری این تیم در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و صددرصد این تیم در بازی‌های آسیایی مدال کسب خواهد کرد.

بازیکن ذوب‌آهن درباره دیدار برگشت نیمه‌نهایی برابر الهلال عربستان به فارس گفت: بازی بسیار حساسی و کار دشواری در عربستان داریم، اما با تلاش بازیکنان امیدوارم بتوانیم به فینال راه یابیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از ماندن در ذوب‌آهن راضی است؛ یادآور شد: صددرصد رضایت دارم که در این تیم بازی می‌کنم.