ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری: دوست دارم استقلالی شوم


مهاجم فصل گذشته سپاهان ابراز تمایل کرد در این فصل با استقلال قرارداد امضا کند.

ورزش سه: مهاجم فصل گذشته سپاهان ابراز تمایل کرد در این فصل با استقلال قرارداد امضا کند. محمدرضا خلعتبری در این‌باره گفت: اول باید این را بگویم که هیچ کدام از مسئولان باشگاه استقلال تاکنون با من تماس نگرفته‌اند و اگر پیشنهادی هم باشد مدیربرنامه‌های من آن پیگیری می‌کند. فقط این را بگویم که وقتی خبرهایی در سایت‌های مختلف منتشر شده است، حتما یکسری اتفاق‌ها افتاده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا خودش تمایل دارد که به استقلال بیاید یا نه هم گفت: به هرحال استقلال تیم بزرگی است و من هم حتما خوشحال می‌شوم که فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان بروم.

مهاجم فصل گذشته سپاهان در مورد اینکه آیا سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای او در استقلال حاشیه درست نمی‌کند هم گفت: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و هرجا که بازی کرده‌ام، تلاش کردم بهترین عملکردم را داشته باشم. استقلال هم حتما تیم آنقدر بزرگی هست که من برای طرفداران این تیم و موفقیت آن هرکاری انجام بدهم.

او در پاسخ به این سوال که طرفدار استقلال است یا پرسپولیس هم گفت: صحبت در مورد این موضوع درست نیست چراکه آینده سرنوشت هر بازیکنی را رقم می‌زند.

خلعتبری در پایان در مورد شرایطش با باشگاه سپاهان هم گفت: قرارداد من با سپاهان تمام شده اما از سوی مسئولان این تیم هیچ تماسی با من گرفته نشده است. البته با هیچ کدام از بازیکنان فصل گذشته تماسی گرفته نشده است و من هم هرجا باشم برای موفقیت سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
دوست دارم در مقابل دشمنان امیرالمومنین ع کشته شوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: دوست دارم پرسپولیسی‌ شوم


بازیکن مورد نظر پرسپولیس می‌گوید دوست دارد به این تیم بیاید اما همه چیز دست او نیست.

ایسنا: بازیکن مورد نظر پرسپولیس می‌گوید دوست دارد به این تیم بیاید اما همه چیز دست او نیست.

محمدرضا خلعتبری درباره آخرین شرایط انتقال خود به پرسپولیس اظهار کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته مذاکرات خوبی با عجمانی‌ها داشتند و مدیران این باشگاه اماراتی هم راضی شدند تا مبلغ رضایتنامه را از یک میلیون دلار به 800 هزار دلار برسانند و حتی این پول را در دو قسط بگیرند. آن‌ها بهترین شرایط را مهیا کرده‌اند و من هم امیدوارم که مدیران پرسپولیس بتوانند این مبلغ را به عجمان پرداخت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که گویا باشگاه سپاهان هم برای جذب او دست به کار شده گفت: به هر حال سپاهان هم تیمی است که من فصل گذشته برای آن بازی کردم و سال خوبی هم در اصفهان داشتم. آقای رحیمی همیشه به من لطف داشته و در این یک سال هم برای من خیلی زحمت کشیدند. با این حال باشگاه عجمان پول رضایتنامه را می‌خواهد و هر تیمی که این پول را پرداخت کند من مجبورم به آن تیم بروم.

خلعتبری درباره اینکه در حال حاضر انتظار هواداران پرسپولیس این است که در صورت پرداخت شدن پول مورد نظر عجمان او پرسپولیس را انتخاب کند گفت: من دوست دارم پرسپولیسی شوم اما این موضوع دست من نیست. پرسپولیس باید رضایت من را بگیرد تا من بتوانم به این تیم بیایم. البته باید بگویم که من قرارداد خود در فصل اول را هم با مبلغ کمی خواهم بست. در این جا باید تشکر ویژه‌ای از زمانی مدیر برنامه‌هایم داشته باشم که با تلاش‌های خود عجمانی‌ها را راضی کرد 200 هزار دلار تخفیف بدهند. او در این مدت خیلی تحت فشار بود.

وی درباره قرارداد خود با عجمان گفت: من قرارداد دو ساله‌ای با این تیم بسته بودم که برای هر سال یک میلیون و 200 هزار دلار می‌گرفتم اما الان مجبورم به ایران برگردم. باید ببینیم چه تیمی می‌تواند پول رضایت‌نامه من را پرداخت کند.

خلعتبری همچنین درباره اینکه دایی با او برای پرسپولیسی‌ شدن صحبت کرده بود گفت: من یکی دو بار با دایی صحبت کردم همیشه گفته‌ام که فوتبالم را مدیون او هستم و در زمان سرمربی‌گری او به تیم ملی دعوت شدم. تمام تلاشم را می‌کنم که امسال در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم. می‌توانستم از امارات هم به تیم ملی دعوت شوم اما می‌خواهم در ایران باشم و خودم را به کی‌روش نشان دهم.