ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری با پرسپولیس فسخ کرد


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به استقلال نمی‌روم اما تیم ایرانی‌ و جدیدم را تا 2 روز دیگر مشخص می‌کنم.

ورزش سه: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به استقلال نمی‌روم اما تیم ایرانی‌ و جدیدم را تا 2 روز دیگر مشخص می‌کنم.

محمدرضا خلعتبری پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی اظهار داشت: فسخ نامه جدایی‌ام از باشگاه پرسپولیس را گرفتم و به زودی آن را در هیأت فوتبال ثبت خواهم کرد تا با خیال راحت کارم را دنبال کنم.

وی افزود: قطعا به یک تیم ایرانی می‌روم اما آن تیم استقلال نیست و انشاءالله تا 2 روز دیگر تکلیف نهایی‌ام مشخص می‌شود.

خلعتبری خاطر نشان کرد: من می‌خواستم در پرسپولیس بمانم اما مرا نخواستند و دیگر هم دوست ندارم زیاد در این باره حرفی بزنم. چون می‌خواهم با تمرکز تیم جدیدم را انتخاب کنم و یک سال خوب را پشت سر بگذارم.


ویدیو مرتبط :
اولین گل خلعتبری برای پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرط فسخ قرارداد خلعتبری با پرسپولیس


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرط جدایی محمدرضا خلعتبری از این تیم در پایان سال اول را اعلام و تاکید کرد از مدیرعامل سپاهان به خاطر بی احترامی که به هواداران پرسپولیس کرده شکایت خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرط جدایی محمدرضا خلعتبری از این تیم در پایان سال اول را اعلام و تاکید کرد از مدیرعامل سپاهان به خاطر بی احترامی که به هواداران پرسپولیس کرده شکایت خواهد کرد.

 محمدرضا خلعتبری یکی از جنجالی ترین انتقالات فوتبال ایران از لیگ امارات به لیگ داخلی را رقم زد که در این میان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان بیشتر از استقلال درگیر این انتقال بودند. با این حال با توجه به اینکه پرسپولیس باید روز جمعه به مصاف استقلال برود این انتقال برای رقیب دیرینه سرخ ها هم حساس شده است.

محمد رویانیان که طی هفته های گذشته تلاش بسیاری کرده تا زمینه حضور خلعتبری در پرسپولیس را فراهم کند شرط جدایی این بازیکن در پایان فصل اول قراردادش را اعلام کرد. رویانیان در این مورد به خبرنگار مهر گفت: در قرارداد خلعتبری آمده است که در صورتیکه بخواهد در پایان سال اول قراردادش از پرسپولیس جدا شود، باید همه پولی که باشگاه پرسپولیس به عجمان داده را پرداخت کند بعد برود.

انتقال خلعتبری به پرسپولیس به سوژه اصلی برنامه نود تبدیل شده بود و محمدرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان یکی از معترضین به این انتقال بود. او که از صحبت های مدیرعامل پرسپولیس دلگیر بود روی خط برنامه نود آمد و تاکید کرد که پرسپولیسی ها برای انتقال خلعتبری مرتبک تخلفی شده اند. او همچنین گفت که این باشگاه نباید به خاطر جذب خلعتبری روی خلیج فارس منت بگذارد و بگوید به خاطر این نام چنین اقداماتی را انجام داده است.

محمد رویانیان هم که در آخرین دقایق این برنامه روی خط آمده بود با بیان اینکه رحیمی به هواداران باشگاه پرسپولیس توهین کرده است گفت که از رحیمی شکایت خواهد کرد. رویانیان تاکید کرد که این انتقال کاملا قانونی صورت گرفته و باشگاه پرسپولیس تخلفی را انجام نداده است. مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد که روز چهارشنبه فرد خیری که پول خلعتبری را داده معرفی خواهد کرد.