ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری با باشگاه عجمان به توافق رسید


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت تسویه حساب نهایی‌اش با عجمانی‌ها با توافق رسید.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت تسویه حساب نهایی‌اش با عجمانی‌ها با توافق رسید.

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل بدهی 250 هزار دلاری در قسط سوم به عجمانی‌ها کمی برای دریافت تسویه حساب نهایی‌اش به مشکل برخورده بود و حتی باشگاه پرسپولیس نیز حاضر نبود تا این پول و جریمه‌اش را پرداخت کند بالاخره خودش دست به کار شد و با کمک مدیر برنامه‌هایش نامه تسویه‌حسابش را از باشگاه عجمان گرفت.

البته این اتفاق پس از چند جلسه متوالی خلعتبری و نماینده‌اش با عجمانی‌ها صورت گرفت و از این به بعد این بازیکن هیچ مشکلی برای عقد قرارداد با تیم جدید را ندارد.


ویدیو مرتبط :
باشگاه سپاهان با اسکوچیچ به توافق اولیه رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه استقلال با سپاهان به توافق رسید


سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این بازیکن به دیدار برابر مس کرمان می رسد گفت: مطمئن باشید کارت بازی خسرو حیدری برای دیدار تیمهای مس کرمان و استقلال صادر می شود. اختلاف باشگاه‌های استقلال و سپاهان برای این انتقال فقط مالی بود که توافق در این مورد صورت گرفت.

سرپرست باشگاه استقلال از توافق مالی با باشگاه سپاهان برای پایان دادن به اختلافات چند هفته اخیر این دو باشگاه در مورد صدور رضایت نامه یک بازیکن خبر داد و گفت: رضایت نامه خسرو حیدری برای بازی با مس کرمان صادر می‌شود.

علی فتح الله زاده در خصوص آخرین وضعیت صدور رضایت نامه و کارت بازی خسرو حیدری به خبرنگار مهر گفت: پس از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه سپاهان داشتیم بالاخره از نظر مالی در خصوص صدور رضایت نامه خسرو حیدری به توافق رسیدیم و در حال  حاضر در حال گذراندن مراحل اداری آن هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این بازیکن به دیدار برابر مس کرمان می رسد گفت: مطمئن باشید کارت بازی خسرو حیدری برای دیدار تیمهای مس کرمان و استقلال صادر می شود.  اختلاف باشگاه‌های استقلال و سپاهان برای این انتقال فقط مالی بود که توافق در این مورد صورت گرفت.

مدیر عامل باشگاه استقلال از اظهار نظر درباره  مبلغ مالی توافق شده با سپاهان  خودداری کرد و خاطرنشان کرد: قرار شد در خصوص مبلغ مالی دقیق این توافق صحبت نشود ولی بدانید که این مبلغ نه 250 میلیون تومان پیشنهادی سپاهان بوده و نه 200 میلیون تومان پیشنهادی استقلال.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 22:30 روز جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف مس خواهد رفت.

منبع: تابناک