ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری: با استقلال قرارداد نبستم


بازیکن فصل قبل سپاهان گفت: هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبستم و به توافق نرسیدم. انشاالله تا هفته آینده تیم بعدیم را مشخص می کنم.

کاپ: محمدرضا خلعتبری درباره شایعه حضورش در تبریز برای پیوستن به یکی از دو تیم ماشین سازی یا گسترش فولاد اظهار داشت: من الان در رامسر هستم و فقط با فراز کمالوند صحبت کردم. هیچگونه توافقی بین ما هنوز حاصل نشده است و همه چیز فعلا در حد حرف است.

وی در ادامه  افزود: هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبستم و به توافق نرسیدم. انشاالله تا هفته آینده تیم بعدیم را مشخص می کنم.

بازیکن فصل پیش سپاهان اصفهان درباره توافقش با استقلال و همچنین شایعه پاره شدن قرارداد داخلی اش با استقلال توسط منصور پورحیدری خاطرنشان کرد: من هنوز با هیچکس از باشگاه استقلال حتی صحبت هم نکرده ام چه برسد که بخواهم با آنها قرارداد داخلی امضا کنم. نمی دانم چرا این حرف زده شده است.

وی درباره فینال جام حذفی و قهرمانی ذوب آهن و اینکه از برد این تیم خوشحال شده یا خیر، بیان داشت: 30 دقیقه اول بازی را دیدم و به نظرم بازی بدی هم نبود. به هردوتیم تبریک می گویم که تا به این مرحله رسیدند و تبریک ویژه ام برای تیم ذوب آهن است. من 4، 5 سال در این تیم بازی کردم و خاطرات خوبی در آنجا دارم. نمی دانم چرا باید ناراحت باشم. دلیلی برای این کار وجود ندارد به واسطه حضورم در ذوب آهن از قهرمانی شان  خوشحالم.

خلعتبری که رابطه نزدیکی با مهدی رحمتی دارد در پایان درباره عملکرد نه چندان خوب او در ضربات پنالتی گفت: مهدی رحمتی در بازی دیشب عملکرد چندان بدی نداشت. در پنالتی ها هم شانس نقش بسیار ویژه ای دارد او همیشه به کمک استقلال آمده حالا یک بار هم این اتفاق نیفتاده است او باید برای استقلال چه کار می کرد که تا الان نکرده است.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه خلعتبری،کریمی و طالبلو (سپاهان ۰-۳ استقلال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جباری با استقلال قرارداد مشروط امضا كرد



 

 

 

جباری با استقلال قرارداد مشروط امضا كرد

 

جباری با استقلال قرارداد مشروط امضا كرد

هافبك استقلال روز گذشته با قرارداد مشروط در این تیم ماندنی شد.

مجتبی جباری روز گذشته با علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال نشستی را برگزار كرد.
در این جلسه سرپرست استقلال با این بازیكن برای تمدید قرارداد به صورت مشروط به توافق رسید.

قرار است مبلغی ثابت به جباری داده شود اما مابقی پول او بستگی به تعداد بازی های این بازیكن در فصل آینده دارد.
گفته می شود امروز جباری قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت می كند.
قرارداد او دو ساله است.