ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خط و نشان گمنام‌ها برای فوتبال آسیا


مرحله نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آسیا آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم: مرحله نخست دیدارهای فوتبال انتخابی جام جهانی 2018 در آسیا امروز (پنج‌شنبه) آغاز شد که در این مسابقات تیم‌های گمنام آسیایی مانند تیمور شرقی و برونئی مقابل حریفان خود نتایج خوبی کسب کردند.

نتایج کامل دیدارهای مرحله اول در آسیا بدین شرح است:

یمن 3 - پاکستان یک

تیمور شرقی 4 - مغولستان یک

کامبوج 3 - ماکائو صفر

سریلانکا صفر - بوتان یک

چین تایپه صفر - برونئی یک

هند 2 - نپال صفر

دیدارهای برگشت این مسابقات سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و تیم‌های صعود کننده منتظر قرعه کشی مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا که 25 فروردین سال 94 برگزار می‌شود؛ خواهند ماند.


ویدیو مرتبط :
جت پرینتر شرکت دیاکو آسیا در خط تولید نایلون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلوس: ایران یكی از قدرت‌های فوتبال آسیا است



 

 

آلوس: ایران یكی از قدرت‌های فوتبال آسیا است

بازیکن تیم ملی برزیل گفت:‌ می‌دانم ایران یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیاست.

دنی آلوس در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی برزیل در ابوظبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌با توجه به اتفاقاتی که برای تیم ملی برزیل در جام جهانی افتاد، اکنون مردم برزیل فقط از ما برد می‌خواهند و اینکه مقام بیاوریم. ما دوران جدیدی را با منسز آغاز کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم موفق شویم.

بازیکن بارسلونای اسپانیا در مورد شناختش از فوتبال ایران گفت: از فوتبال این کشور شناختی ندارم و فقط می‌دانم این تیم یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیاست.

وی در مورد دیدار با ایران تاکید کرد:‌ هوای گرم و شرجی ابوظبی کار ما را سخت می‌کند اما ما با تمام قدرت برابر ایران بازی می‌کنیم همانطور که در بازی آینده‌مان برابر اوکراین بازی خواهیم کرد زیرا پس از این دو مسابقه با آرژانتین مسابقه داریم که آن بازی برای ما مهم است.