ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خط و نشان لیونل مسی برای سرخیو آگوئرو


فوق ستاره آرژانتینی خط حمله تیم فوتبال بارسلونا به رویارویی مجدد با منچسترسیتی که او را مقابل هموطنش قرار می‌دهد واکنش جالبی نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: برای دومین سال پیاپی، تیم‌های بارسلونا و منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد و به این ترتیب لیونل مسی در خط حمله بارسلونا بار دیگر برابر همتا و هموطنش در خط حمله من‌سیتی، سرخیو آگرو قرار خواهد گرفت.

مسی که فصل گذشته توانست به بارسلونا برای شکست من‌سیتی و حذف این تیم از گردونه رقابت‌‌ها کمک کند، درباره رویارویی مجددش با آگرو در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بی‌صبرانه منتظر بازی در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا هستم. رویارویی با دوستم، سرخیو آگرو واقعاً لذت‌بخش است. من همیشه او را در (بازی رایانه‌ای) فیفا شکست می‌دهم اما بگذارید ببینیم این بار در زمین بازی چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

جدال رفت تیم‌های منچسترسیتی و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 5 اسفند در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر و بازی برگشت آنها 27 اسفند در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اینفوگرافی لیونل مسی و سرخیو آگوئرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیونل مسی ۱۱۰ کیلویی !




لیونل مسی

 

لیونل مسی مهاجم بارسلونا اسپانیا پس از به ثمررساندن چهار گل در بازی مقابل ارسنال از سوی ارسن ونگر مربی این تیم به بازیکن پلی استیشن تشبیه شد .

اما در همین هفته عده ای از قنادهای با ذوق ایالت کاتالان در جنوب اسپانیا دست به ساخت مجسمه ای از او کردند.این مجسمه ۱۱۵ کیلویی در شهر لیدا به نمایش گذاشته شده و مسی را همراه با توپ طلایی که در اواخر سال گذشته دریافت کرد نشان می دهد .هنوز برای سرنوشت این مجمسه شکلاتی تعیین تکلیف نشده است .
خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)