ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خط و نشان خاکپور برای رقبا


سرمربی تیم فوتبال امید ایران به تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هشدار دارد که هدف ایران قهرمانی در این تورنمنت است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال امید ایران به تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هشدار دارد که هدف ایران قهرمانی در این تورنمنت است.

محمد خاکپور در آستانه تقابل فردا شب (جمعه) شاگردانش مقابل قطر در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک، در گفت‌و‌گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: بازی قطر مقابل چین را دیدم، از این رو می‌دانم که آنها چطور بازی می‌کنند و به این موضوع واقف هستم که قطر چشم به ضدحملات دارد. ما باید مراقب ضدحملات قطری‌ها باشیم و به بازی خود هم سرعت ببخشیم.

سرمربی 46 ساله ایران تصریح کرد: شروع یک تورنمنت همیشه خیلی مهم است، به خصوص اینکه اگر شما بخواهید با بازیکنان جدید بازی کنید. بازیکنان ما کمی عصبی و با استرس به نظر می‌رسند. در نیمه اول بازی با سوریه هم می‌شد این استرس را در تیم دید اما در نیمه دوم بازی بهتری را از خود ارائه دادیم و بازی را تحت‌ کنترل خود گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه در دیدار اول کادر فنی ایران تیم سوریه را به خوبی آنالیز کرده بود و همین باعث شد تا در طول 90 دقیقه شاگردانش بر بازی تسلط پیدا کنند، گفت: ما به دنبال آن بودیم که بازی اول‌مان را با برد پشت‌سر بگذاریم و امیدواریم که بازی‌های بعدی‌مان هم با برد همراه بشود.

خاکپور که فوتبالش را در تیم مترو استارز آمریکا به پایان برد، عنوان کرد: از تمامی بازیکنان راضی هستم. ما به صورت تیمی کار می‌کنیم، به شکل گروهی به پیروزی می‌رسیم و به صورت تیمی می‌بازیم.

وی با خط و نشان کشیدن برای تیم‌های دیگر این تورنمنت گفت: هدف ما فقط کسب یکی  از سهمیه‌های آسیا برای حضور در المپیک نیست، ما به دنبال قهرمانی در مسابقات زیر 23 سال آسیا هستیم و هدف‌مان قهرمانی است.

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: ما در این تورنمنت سخت تلاش می‌کنیم و قطعاً برای رسیدن به عنوان قهرمانی به سختکوشی‌مان ادامه می‌دهیم.


ویدیو مرتبط :
سبقت از رقبا - مهندس شکوهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلوگیری ازاشغالی خط تلفن هنگام استفاده ازاینترنت



 

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود ؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما،میتوانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی را داشته باشد.

 

بدین منظور:


1- از منوی Start وارد Control Panel شوید.

2- سپس وارد Network Connections شوید.

3- کانکشنی که با آن به اینترنت وصل میشوید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزنید.

4- در پنجره باز شده به تب Advanced بروید.

5- از قسمت پایین ، دکمه Settings را برگزنید.

6- در پنجره جدید باز شده دکمه Edit را بزنید.

7- باز هم در پنجره جدید ، در کادر خالی عبارت Call Waiting را وارد نمایید.

8- در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

 

اکنون در صورتی که در اینترنت باشید و کسی با شما تماس بگیرد ، با پیام Call wating now active روبرو خواهید شد.

لازم به ذکر است که باید برای بهره گیری از این سرویس ، مودم شما از Voice پشتیبانی کند و اینکه سیستم های مخابراتی برخی از مناطق امکان این کار را ندارند. همان طور که ذکر شد خط شما نیز باید قابلیت پشت خطی داشته باشد.