ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خط خوردن از فهرست پرسپولیس تقصیر خودم بود/ در پرسپولیس می‌مانم



خط خوردن از فهرست پرسپولیس تقصیر خودم بود/ در پرسپولیس می‌مانم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد قصد جدایی از این تیم را ندارد و نیم فصل دوم را هم با سرخپوشان سپری خواهد کرد.

شهاب گردان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دلایل  خط خوردن نامش از لیست  18دیدار پرسپولیس و ملوان که روز چهارشنبه برگزار شد گفت: به هرحال این تصمیم کادر فنی بود که در لیست 18 نفره نباشم. فکر می کنم مقصر اصلی هم خودم هستم چرا که در آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس چند روزی غایب بودم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته در مورد این قضیه هم با خود آقا یحیی صحبت کردم و دلایل غیبتم را مطرح کردم. اما به نظر می رسد که ایشان این توضیحات را قانع کننده تلقی نکردند و تصمیم گرفتند که من در لیست 18 نفره بازی با ملوان نباشم.

این دروازه بان افزود: به هرحال  مهم  پیروزی  تیم  بود که خوشبختانه رقم خورد و بچه ها با گوش دادن به فرامین مربیان و بازی یکدست و تاکتیکی که انجام دادند یکی از بهترین تیم های باشگاهی ایران را با گل های زیاد شکست دادند.

گردان که به واسطه نیمکت نشینی های پیاپی در پرسپولیس جایگاهش را در تیم ملی از دست داد و به همین دلیل شایعه جدایی اش از پرسپولیس بیش از پیش به گوش می رسید در خصوص احتمال جدایی از این تیم در آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل گفت: در این مدت چند باشگاه  لیگ برتری پیشنهاد هایی را به ارائه دادند که همه آنها را به باشگاه ارجاع دادم. به هرحال من هنوز نیم فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم.

شهاب گردان در پاسخ به این سوال که نیمکت نشینی های پیاپی و حتی قرار نگرفتن در لیست 18 نفره بازی با ملوان او را در پرسپولیس دل سرد و تصمیمش را بری جدایی از پرسپولیس تغییر نداده بیان کرد: در ابتدا تا حد زیادی دل سرد شدم اما در ادامه با صحبت هایی که با آقای رویانیان و آقا یحیی داشتم بسیار امیدوار شدم و به همین دلیل تصمیم گرفتم با تمام وجود در تمرینات شرکت کنم و حقم را بگیرم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: به همین دلیل فکر جدا شدن از پرسپولیس را به طور کامل از سرم بیرون آوردم. از این رو ضمن احترام به تمام باشگاه هایی  که در این مدت خواهان حضور من در تیم‌هایشان بودند در آخرین روز فرصت نقل و انتقالات نیم فصل اعلام می کنم که تا پایان فصل از پرسپولیس جدا نخواهم شد./مهر

 


ویدیو مرتبط :
گابریل هم از فهرست پرسپولیس خارج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 بازیکن از فهرست پرسپولیس خط خوردند/ خبری از بازیکن جدید نیست!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال  پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - 5 بازیکن از فهرست پرسپولیس خط خوردند/ خبری از بازیکن جدید نیست!

فهرست تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با راه‌آهن اعلام شد.

 فهرست تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با راه‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد.


سوشا مکانی، نیلسون کوریا، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، سیدمیثم حسینی، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانیا، رضا حقیقی، محمد نوری، امید عالیشاه، هادی نوروزی، مهرداد کفشگری، محمد عباس‌زاده، احمد نوراللهی، پیام صادقیان، مهدی طارمی، شهاب زاهدی و فرشاد قاسمی؛ بازیکنان پرسپولیس برای بازی با راه‌آهن هستند.

حمیدرضا علی‌عسگر، مهدی دغاغله، افشین اسماعیل‌زاده، سیدعلی فاطمی و میلاد کمندانی بازیکنانی هستند که از فهرست پرسپولیس خط خورده‌اند. وضعیت مهدی جعفرپور هم هنوز با باشگاه پرسپولیس مشخص نیست. این بازیکن طی روزهای گذشته با سرخپوشان تمرین کرده است.


18 بازیکن پرسپولیس، پس از تمرین امروز برای برپایی اردوی پیش بازی خود به هتل ارم رفتند.

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌‌آهن در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فردا از ساعت 16:40 برگزار می‌شود. هنوز مکان برگزاری این مسابقه مشخص نشده است.

اخبار ورزشی - جام نیوز