ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خط حمله رئال گران‌تر از کل تاریخ آژاکس!


مثلث هجومی رئال مادرید بیش از کل خرید‌های تاریخ باشگاه آژاکس هزینه روی دست مسئولان تیم مادریدی گذاشته است.

ایسنا: مثلث هجومی رئال مادرید بیش از کل خرید‌های تاریخ باشگاه آژاکس هزینه روی دست مسئولان تیم مادریدی گذاشته است.

 خامس رودریگس شب گذشته (سه شنبه) قرارداد 60 میلیون پوندی خود را با رئال مادرید نهایی کرد تا در کنار کریستیانو رونالدو و گرت بیل گران‌قیمت‌ترین مثلث هجومی دنیا را تشکیل دهد.

رئال مادرید برای به خدمت گرفتن این سه بازیکن 226 میلیون پوند هزینه کرده که 43 میلیون پوند از کل خریدهای تاریخ باشگاه آژاکس بیشتر است. آژاکس که سابقه چهار قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا را در کارنامه خود دارد به خاطر آکادمی قدرتمندش معروف است. این تیم در دهه هفتاد یکی از تیم‌های موفق فوتبال دنیا بود. آژاکس که در سال 1900 تاسیس شده است تاکنون تنها 183 میلیون پوند صرف خرید بازیکن کرده است. یعنی 43 میلیون پوند کمتر از قیمت سه بازیکن خط حمله رئال مادرید در این فصل.

گران‌ترین خرید باشگاه آژاکس میرالم سلیمانی است که 13 میلیون پو‌ند برای این باشگاه هلندی هزینه در بر‌داشته است.

اما این تیم هلندی همواره در فوتبال این کشور و اروپا تیمی مدعی بوده است. آژاکس با سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان خود توانسته افتخارات زیادی را کسب کند که این افتخارات شامل 33 قهرمانی در لیگ هلند و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست که آخرین آن در سال 1995 به دست آمد.


ویدیو مرتبط :
مقایسه زیبای خط حمله رئال با بارسلونا (1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرانترین خط حمله تاریخ جهان در رئال


رئال مادرید با خرید خامس رودریگس، 226 میلیون پوند صرف خرید سه مهاجم کرده است تا بار دیگر سیاست‌های کهکشانی پرس در این تیم آغاز شده باشد.

خبرگزاری ایسنا: رئال مادرید موفق شد با 63 میلیون پوند خامس رودریگس را به جمع نفرات خود اضافه کند تا خط حمله این تیم با 226 میلیون پوند، گران‌قیمت‌ترین خط حمله تاریخ فوتبال جهان باشد به طوری که ترکیب 11 نفره تیم چلسی تنها 190 میلیون پوند هزینه در بر داشته اما تنها سه مهاجم رئال مادرید 226 میلیون پوند برای فلورینتو پرس خرج داشته است.

روزنامه میرر انگلیس با اشاره به خریدهای گرانقیمت باشگاه رئال مادرید نوشت: سیاست‌های کهکشانی فلورنتینو پرس مجددا در این تیم مادریدی آغاز شده است. رئال که مدت‌ها خریدهای گران قیمت نداشت فصل گذشته گرت بیل را با مبلغ 86 میلیون پوند به خدمت گرفت تا این بازیکن به گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شود. آن‌ها در این فصل نیز بیکار نبودند و خامس رودریگس را با 63 میلیون پوند به خط حمله خود اضافه کردند تا این بازیکن کلمبیایی پس از بیل و رونالدو سومین خرید گرانقیمت تاریخ باشگاه رئال مادرید باشد.

10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ باشگاه رئال مادرید به شرح زیر است.

1- گرت بیل، 86 میلیون پوند

2- کریستیانو رونالدو، 80 میلیون پوند

3- خامس رودریگس، 60 میلیون پوند

4- کاکا، 56 میلیون پوند

5- زین‌الدین زیدان، 45 میلیون پوند

6- لوئیس فیگو، 37 میلیون پوند

7- رونالدو، 34 میلیون پوند

8- کریم بنزما، 30 میلیون پوند

9- ژابی آلونسو، 30 میلیون پوند

10- لوکا مودریچ، 30 میلیون پوند