ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خطر کسر 6 امتیاز از پرسپولیس


درباره وحید هاشمیان آخرین چیزی که به ذهن می‌رسد، جنجال است...

خبر ورزشی: درباره وحید هاشمیان آخرین چیزی که به ذهن می‌رسد، جنجال است... وحید چه آن زمان که در اوج فوتبالش بود و چه حالا که به فکر مربیگری است،‌ همیشه تلاش کرده دور از حاشیه و جنجال باشد اما حالا ناخواسته امکان دارد در متن یک جنجال بزرگ قرار بگیرد.

می‌گویند وحید هاشمیان بابت طلب خود از پرسپولیس به فیفا شكایت كرده و حكم كسر 6 امتیاز را هم گرفته اما از آنجایی كه دوست ندارد جنجال درست كند، موضوع را رسانه‌ای نكرده و از مدیران پرسپولیس خواسته طلب او را بپردازند.

به گفته یك منبع آگاه، اگر پرسپولیس ظرف روزهای آینده بدهی‌اش به هاشمیان را پرداخت نكند، وحید می‌تواند حكم كسر 6 امتیاز از پرسپولیس را به جریان بیندازد اما مهدی خواجه‌وند، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی ادعا كرد اصلاً وحید به فیفا شكایت نكرده و فقط به كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خودمان رفته و كمیته انضباطی ما را ملزم به پرداخت این بدهی كرده است. البته اگر واقعاً وحید به فیفا شكایت نكرده بود،‌ خطر كسر 6 امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌كرد چون كمیته انضباطی بعید است بخواهد از تیمی بابت بدهی امتیاز كسر كند، آن هم 6 امتیاز!

اما ماجرای هاشمیان و پرسپولیس به آن دورانی برمی‌گردد كه وحید از پرسپولیس جدا شد... روزی كه وحید با پرسپولیس به توافق نرسید و از این تیم رفت، همه می‌دانستند بخش عمده‌ای از مبلغ قراردادش با پرسپولیس را نگرفته است اما وحید از آنجایی كه اصلاً اهل جنجال نیست، بی‌سروصدا به دیدار مسئولان وقت باشگاه رفت. آن زمان هاشمیان 320 میلیون تومان از پرسپولیس طلب داشت اما به او گفتند شما فقط صد و چند میلیون طلب داری... یكی از نزدیكان مدیرعامل وقت به هاشمیان گفت مابقی مبلغ را جریمه شده‌ای كه این جمله با اعتراض وحید مواجه شد و جالب اینجاست كه به وحید پیشنهاد دادند یك نامه درخواست بخشش برای مدیرعامل بنویسد تا طلب خود را تمام و كمال بگیرد. گویا این پیشنهاد به وحید «بر» خورده و او ترجیح داده كارش را به جای خواهش و التماس (!) از طریق قانون پیگیری كند.

حالا قانون می‌گوید پرسپولیس باید طلب ‌هاشمیان را تمام و كمال بپردازد. هاشمیان اصلاً دوست نداشت این موضوع رسانه‌ای شود اما این خبر درز پیدا كرد و حالا باید منتظر واكنش‌ها ماند!


ویدیو مرتبط :
استقلال در خطر کسر امتیاز قرار گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک بدهی دیگر پرسپولیس میلیاردی شد/ خطر کسر 6 امتیاز و سقوط به دسته اول



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - یک بدهی دیگر پرسپولیس میلیاردی شد/ خطر کسر 6 امتیاز و سقوط به دسته اول

وکیل والیبالیست‌ها پیشین پرسپولیس از بدهی 108 هزار یورویی پرسپولیس به شرکتی خارجی و احتمال کسر امتیاز و سقوط این تیم به دسته اول خبر داد.

نوری وکیل والیبالیست‌ها و کشتی‌گیرانی پیشین پرسپولیس که از این باشگاه شکایت کرده‌اند، در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت‌های صورت گرفته از این باشگاه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در خصوص مطالبات والیبالیست‌ها پیشین، مدتها با مسئولان ارشد باشگاه پرسپولیس مذاکره کردم که به خاطر عملی نشدن وعده‌های مطرح شده از سوی آنها، مجبور شدیم از طریق محاکم و دادگاه‌های حقوقی و عمومی تهران نسبت به دریافت مطالبات این عزیران اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیر این مساله اسپانسر باشگاه بوده و آقایان صادقی و ورمقانی وکالت تام الاختیار به او برای پیگیری این پرونده داده‌اند، اضافه کرد: امروز مشخص شده ابلاغ رای کمیته انضباطی باشگاه والیبال به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات والیبالیست‌ها در سال 85 صورت گرفته و مسئولان باشگاه پرسپولیس تائید خود را نسبت به دریافت ابلاغ به مراجع قضایی اعلام کردند که برای باشگاه پرسپولیس اجرائیه جدیدی صادر شده است.

وکیل والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران پیشین پرسپولیس ادامه داد: جای تاسف است که باید بگویم با توجه به اینکه قصد داشتیم این پرونده با صلح و سازش انجام شود، اما متاسفانه این امر توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس صورت نگرفت و مبلغ 340 میلیون تومان که می‌توانستند در کمال صلح پرداخت کنند، روز چهارشنبه به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، افزود: اگر ظرف یک هفته تا 10 روز آینده مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت مطالبات والیبالیست‌ها اقدام لازم را انجام ندهند، مجبوریم برخلاف میل باطنی ضمن توقیف اموال مجدد باشگاه، برای توقیف سهام باشگاه و جلوگیری از نقل و انتقال سهام باشگاه به جهت خصوصی سازی اقدام کنیم. بنده اعلام می‌کنم هرکدام از مسئولان باشگاه که مایل هستند نسبت به این مساله صلح و سازش داشته باشند، به عنوان وکیل والیبالیست‌ها حاضرم در خدمت آنها باشم و این موضوع را به سرانجام برسانم.

نوری در ادامه به موضوع مهم دیگری هم اشاره کرد: یکی از شرکت‌های خارجی قراردادی را برای یک بازیکن خارجی (رافائل) در زمان مدیرعاملی محمدحسن انصاریفرد با شرکت فرهنگی - ورزشی پرسپولیس منعقد کرده است. در این قرارداد باشگاه پرسپولیس متعهد شده تا مبلغ 115 هزار یورو بابت حق‌الزحمه این قرارداد بابت معرفی رافائل به این باشگاه، به این شرکت پرداخت کند، بازیکنی که باعث کسر 6 امتیاز از پرسپولیس شد. از آن مبلغ تنها 7 هزار یورو پرداخت شده اما 108 هزار یورو پرداخت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت خارجی اعلام کرده که اگر این تعهد از طریق مراجع قانونی حل نشود، برای احقاق حق خود به فیفا شکایت می‌کند. در اینصورت و اگر به هر دلیلی این پرونده از طریق صلح و سازش مختومه نشود و به فیفا ارجاع شود، دو خطر بسیار بزرگ پرسپولیس را تهدید می‌کند. ابتدا کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس بوده که مطمئنا 6 امتیاز است و یا با توجه به سوابق منفی باشگاه پرسپولیس که در خصوص بازیکنان و مربیان سابق در فیفا وجود دارد، مطمئنا احتمال تعلیق فعالیت‌های این باشگاه و سقوطش به دسته اول وجود دارد.

وکیل والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران پیشین پرسپولیس همچنین گفت: بنده به عنوان یک پرسپولیسی و یک ایرانی، تمام سعی و تلاشم را به کار برده‌ام که این پرونده فعلا متوقف شود اما باید دید در روزهای آینده یکی از مسئولان پرسپولیس پاسخگوی این موضوع بوده و حتی بخواهد صلح کند.
اخبار ورزشی - مهر