ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خطر کسر امتیاز از تراکتور برطرف شد


باشگاه تراکتورسازی طلب مهاجم سابق این تیم را به فیفا پرداخت کرد تا خطر کسر امتیاز از این باشگاه از بین برود.

خبرگزاری فارس: باشگاه تراکتورسازی طلب مهاجم سابق این تیم را به فیفا پرداخت کرد تا خطر کسر امتیاز از این باشگاه از بین برود.

اشپیتیم آرفی که چند سال قبل عضو تیم تراکتورسازی بود به دلیل طلب از این تیم به فیفا شکایت کرده بود. باتوجه به اینکه مسئولان قبلی تراکتورسازی نسبت به پرداخت پول این بازیکن اقدام نکرده بودند، قرمزپوشان تبریزی در آستانه کسر امتیاز قرار داشتند.

پس از توافقاتی که با تراکتورسازی صورت گرفت، پول طلب این بازیکن که از طریق فیفا شکایت کرده بود، پرداخت شد تا خطر کسر امتیاز از تراکتورسازی برداشته شود.

سعید عباسی ضمن تأیید این خبر، از وصول توافق برای جدایی یونس حمزه خبر داد. یونس حمزه که توسط تونی اولیویرا به ایران آمده بود، پس از حضور قلعه‌نویی در یکی دو جلسه از تمرینات تراکتورسازی حاضر نشد و از سوی کادر فنی دراختیار باشگاه قرار گرفت. این بازیکن برای جدایی با تراکتورسازی به توافق رسید و قرار شد طی روزهای آینده مسئولان باشگاه تراکتورسازی از طریق وکیل خود با وکیل حمزه صحبت کنند و در مورد پول قرارداد این بازیکن به توافق برسند.


ویدیو مرتبط :
استقلال در خطر کسر امتیاز قرار گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطر کسر امتیاز از تراکتور و پرسپولیس


در پی شکایت اشپیتیم آرفی بابت طلبی که از دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس داشته خطر کسر امتیاز از دو باشگاه فوق وجود دارد.

خبرگزاری فارس: اشپیتیم آرفی که سابقه حضور در تراکتورسازی و پرسپولیس را دارد و به علت عدم مطالباتش از دو باشگاه فوق به فیفا شکایت کرده و خواستار پرداخت طلبش شده است.

آرفی از تراکتورسازی مبلغی حدود 150 میلیون تومان به اضافه دیرکرد آن و از پرسپولیس مبلغی حدود 700 میلیون به اضافه دیرکرد آن طلب دارد که خواستار پرداخت این موارد شده اما از سوی دو باشگاه فوق اقدامی صورت نگرفته است و در نهایت منجر به شکایت او به فیفا شده است. حالا فیفا خطر کسر 6 امتیاز از دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس مدنظر گرفته‌ است.

سعید طرزی، وکیل آرفی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: به علت اینکه شکایت به فیفا پروسه زمانی طولانی مدتی دارند مسئله آرفی به طول انجامیده اما اگر تا 10 روز آینده قرارداد آرفی پرداخت نشود احتمال کسر 6 امتیاز از دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس وجود دارد.

وی همچنین در مورد پرونده شکایت صمد مرفاوی و ساکت اسلامی از باشگاه صبا تصریح کرد: کمیته انضباطی رایی را به سود مرفاوی اعلام کرده و ما چک‌های بلامحلی که از سوی باشگاه صادر شده از مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم و در خصوص مابقی حقوق مرفاوی و الهامی هم باید باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.