ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خطر مرگ برای صادقیان/ مشکل قلبی ارثی ستاره پرسپولیس



پیام صادقیان , بیماری  پیام صادقیان

شایعه‌ای که هواداران پرسپولیس را نگران کرد/خطر مرگ برای صادقیان/ مشکل قلبی ارثی ستاره پرسپولیس

این روزها مدام از او به عنوان ناصر محمدخانی دوم نام می‌برنند و از انتقال قریب‌الوقوعش به فوتبال اروپا حرف می‌زنند اما اگر این ادعا صحت داشته باشد باید پیش از آنکه به فکر انتقال پیام صادقیان به فوتبال اروپا بود باید او را از حضور در مستطیل سبز منع کرد.

یکی از سایت‌ها خبری در مورد مشکل  قلبی  یکی از بازیکنان اصفهانی تیم مطرح پایتخت داده که اگر صحت داشته باشد می‌تواند بازتاب گسترده ای در محافل فوتبالی داشته باشد.  سایت عصر خبر که نخواسته به شکل آشکار نامی از این بازیکن ببرد با کدهایی که در مورد او داده به راحتی ما را به نام ستاره این فصل پرسپولیس یعنی پیام صادقیان می‌رساند.

 

بازیکنی که این روزها مدام از او به عنوان ناصر محمدخانی دوم نام می‌برنند و از انتقال قریب‌الوقوعش به فوتبال اروپا حرف می‌زنند اما اگر این ادعا صحت داشته باشد باید پیش از آنکه به فکر انتقال پیام صادقیان به فوتبال اروپا بود او را از حضور در مستطیل سبز منع کرد.

 

عصر خبر با این گزارشی که روی خروجی خود قرار داده باعث شده تا هواداران و مجموعه پرسپولیس نگران  وضعیت ستاره بی چون و چرای این فصل خود باشند. این سایت مدعی شده صادقیان با اصرار به ادامه فوتبال با جان خود بازی می‌کند.

«سه چهارسال پیش وقتی قرار به چکاپ پزشکی تمام بازیکنان تیم اصفهانی می شود ، پزشک تیم درحین چکاپ متوجه بیماری قلبی بازیکن می شود و این موضوع را به مسئولان باشگاه اطلاع می دهد.


مسئولان باشگاه هم از بازیکن می خواهند یک باردیگر برای چکاپ دقیق تر وکامل تر پیش پزشکی که به او معرفی می شود، برود ولی بازیکن جوان سرباز می زند و همین امتناع او ازمعاینات پزشکی ، مسئولان وقت باشگاه را به یقین می رساند که بازیکن جوان مشکل اساسی دارد .

 

موضوع را با سرمربی وقت تیم درمیان می گذارند و ازاو می پرسند که آیا حاضراست عواقب بازی دادن به این بازیکن درجریان مسابقات لیگ را بپذیرد ؟ وسرمربی هم با صراحت اعلام می کند که حاضر به چنین کاری نیست وهنوز یادش نرفته که "پدر همین بازیکن جوان" چگونه وسط زمین جان داد ... مادر بازیکن را می خواهند  و موضوع را به او اطلاع می دهند وعواقب بازی کردن پسرش را به او متذکر می شوند ولی درنهایت تعجب ، مادربازیکن به مسئولان باشگاه می گوید که هیچ مشکلی با بازی کردن پسرش ندارد وحاضراست کتبا امضا کند و اجازه بدهد و جالب تر اینکه می گوید "ازفوتبال بازی کردن پدرش که چیزی به ما نرسید ، لااقل ... "

گویا همه اطرافیان پیام صادقیان از موضوع بیماری ارثی او خبر دارند و حتی مدیر برنامه های او هم از این موضوع بی اطلاع نیست. باید دید واکنش پیام صادقیان در مورد این گزارش و البته کادر پزشکی پرسپولیس در این مورد چیست./قانون

 


ویدیو مرتبط :
کاهش خطر مرگ توسط بیماری های قلبی پاسخ دکتر ضیایی در برنامه حدیث تندرستی در شبکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطر مرگ ناشی از حمله قلبی در زنان جوان بیشتر است یا مردان ؟



اخبار,اخباراجتماعی, بیماری‌های قلبی

 

 اخباراجتماعی - خطر مرگ ناشی از حمله قلبی در زنان جوان بیشتر است

متخصصان قلب و عروق دانشکده پزشکی ییل هشدار دادند، خطر مرگ ناشی از حمله قلبی در زنان جوان بیشتر است.

در این بررسی اطلاعات مربوط به ۲۳۰ هزار و ۶۸۴ بیمار ۳۰ تا ۵۴ ساله که به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شده بودند مورد مطالعه قرار گرفت و مشخص شد که احتمال طولانی شدن مدت بستری زنان پس از حمله قلبی در بیمارستان بیشتر است و آنان بیش از مردان در معرض فوت ناشی از سکته قلبی هستند.

«آکریتی گوپتا»، یکی از متخصصان این مطالعه گفت: زنان جوان نسبت به مردان هم‌سن خود در برابر بیماری‌های قلبی آسیب‌پذیرتر هستند.

همچنین در این بررسی مشخص شد مردان بیشتر به کلسترول بالا مبتلا می‌شوند در حالی که عارضه فشارخون بالا، بیماری دیابت و نارسایی قلبی در زنان بیشتر دیده می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از خلیج تایمز، آکریتی گوپتا تصریح کرد: این یافته‌ها تاکید می‌کند که کنترل فاکتورهای خطرزای بیماری‌های قلبی - عروقی همچون دیابت، فشارخون بالا و استعمال سیگار در بیماران جوان و افزایش اطلاع‌رسانی در این زمینه ضرورت دارد.

 اخبار اجتماعی - ایسنا