ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خطرناک‌ترین مجرم دنیا درپی خرید چلسی!


خواکین گازمن خطرناک ترین مجرم جهان که به تازگی دستگیر شده است در پی خرید باشگاه چلسی از رومن آبراموویچ بوده است.

خبرگزاری ایسنا: خواکین گازمن خطرناک ترین مجرم جهان که به تازگی دستگیر شده است در پی خرید باشگاه چلسی از رومن آبراموویچ بوده است.

در چند سال اخیر مالکان عجیبی وارد فوتبال انگلیس شدند و اقدامات عجیبی نیز انجام دادند. برای مثال وینسنت تان مالک آسیایی واتفورد رنگ پیراهن این تیم را از آبی به قرمز تغییر داد تا در بازار شرق آسیا فروش بهتری داشته باشد.

ماسیمو سلینو در لیدز یونایتد نیز پیراهن شماره 17 را ممنوع کرد و معتقد بود این عدد بدشانسی می‌آورد.

خطرناک‌ترین مجرم دنیا درپی خرید چلسی!

ولی هیچکدام از اینها به خبر احتمال حضور گازمن در چلسی نمی‌رسد. خطرناک ترین مجرم مواد مخدر در جهان که یکبار از زندان فرار کرده است علاقه زیادی به باشگاه چلسی دارد و قصد خرید این باشگاه را از رومن آبراموویچ داشته است. او یکی از هواداران فوتبال است و یک میلیارد دلار ثروت دارد.

خواکین گازمن لوئرا بزرگترین و جنایتکارترین شبکه تجارت مواد مخدر در دنیا را اداره می‌کرد. مجله «فوربز» Forbesmagazine از وی به عنوان یکی از ۶۸ نفر از پر قدرت‌ترین افراد جهان نام برده است.

خواکین گازمن بعد از جدایی از زندان به شدت مورد تعقیب پلیس آمریکا قرار گرفته بود و حتی مبلغ زیادی هم برای شناسایی او تعیین شده بود تا او به عنوان یکی از خطرناک ترین مجرمان جهان شناخته شود که درآمد خود را از قاچاق مواد مخدر به دست آورده است.


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی خنده دار وباحال مجرم خطرناک !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطرناک ترین فرودگاه ساحلی دنیا