ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خشم ژوزه مورینیو از سوال خبرنگار انگلیسی


ژوزه مورینیو سرمربی چلسی احتمال حضورش روی نیمکت منچستر یونایتد را تکذیب کرد.

خبرآنلاین: روز یکشنبه دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که تا حدود زیادی سرنوشت قهرمانی لیگ جزیره را مشخص خواهد کرد. هر چند آبی پوشان لندن تنها سه روز بعد از این دیدار میزبان اتلتیکو مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهند بود و به همین خاطر به نظر می رسد آقای خاص برابر صدرنشین لیگ به بازیکنان اصلی اش استراحت خواهد داد. ژوزه مورینیو که عصر امروز (جمعه) پس از چند هفته در نشست خبری حضور پیدا کرد، در مورد ترکیب احتمالی تیمش برابر قرمز پوشان لیورپول گفت: «ترکیب تیم را مخفی نگه می دارم. مهم ترین چیز برای من باشگاه و هواداران این باشگاه است و باید از چلسی و هوادارانش دفاع کنم.»

او ادامه داد: «هواداران چلسی می دانند که تیمشان چه کارهایی برای فوتبال انگلستان انجام داده. چلسی آخرین باشگاه انگلیسی است که در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به قهرمانی دست پیدا کرده.»

زمانی که از مورینیو در مورد اخراج دیوید مویس و احتمال حضورش روی نیمکت منچستر یونایتد سوال شد، مربی چلسی اینگونه پاسخ داد: «من رئال مادرید را تنها برای حضور در چلسی ترک کردم. قرارداد من با باشگاه 4 ساله است و هرگز نمی خواهم چلسی را ترک کنم. تا هر زمانی که بخواهند اینجا می مانم و هیچ شغلی نمی تواند مرا از چلسی جدا کند.»

در بخش دیگری از این کنفرانس، خبرنگاری در مورد تیتو ویلانووا و وخیم شدن وضعیت سرمربی سابق بارسلونا سوال کرد که ژوزه مورینیو حاضر به پاسخ دادن نشد.

سرمربی چلسی در پایان تایید کرد که حضور جان تری و ادن هازارد در بازی برگشت برابر اتلتیکو مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
پاسخ جالب مورینیو به سوال یک خبرنگار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیطنت خبرنگار انگلیسی در سوال از دژاگه



اخبار,اخبار ورزشی,دژاگه


 اخبار ورزشی - شیطنت خبرنگار انگلیسی در سوال از دژاگه

یک خبرنگار انگلیسی قصد داشت از اشکان دژاگه سؤال سیاسی بپرسد که او به این پرسش جواب نداد.

به گزارش جام نیوز، نشست خبری علی کفاشیان رئیس فدارسیون فوتبال ایران به همراه اشکان دژاگه و آندرانیک تیموریان بعدازظهر جمعه با حضور خبرنگاران رسانه ها در برزیل برگزار شد.

 هنگامی که دژاگه داشت به سوالات پاسخ می داد، خبرنگار انگلیسی که در نشست حضور داشت رگ انگلیسی اش را نشان داد و سوالی نامربوط پرسید.

وی که قصد شیطنت داشت، از دژاگه سوال کرد: «آمریکا و ایران در شهر ساپائولو حضور دارند که بخشی از پلیس ضد شورش در کمپ ایران و بخشی از پلیس ضد شورش در کمپ آمریکا حضور دارد. دلیل این مسئله چیست.»

دژاگه در واکنش به این سوال عجیب اعلام کرد که تنها به سؤالات فوتبالی پاسخ می‌دهد. همچنین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز از پاسخ به این سؤال جلوگیری کرد.
 اخبار ورزشی - جام نیوز