ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خشم انفجاری کی روش:به من قوانین فیفا را یاد آوری نکنید من ازشما بیشتر می دانم!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خشم انفجاری کی روش:به من قوانین فیفا را یاد آوری نکنید من ازشما بیشتر می دانم!

یكسال وقت را برای برنامه ریزی با عزیزمحمدی تلف كرده ایم و لازم نیست برای نظراتش بیش از این اتلاف وقت كنیم

 سرمربی تیم ملی ایران ؛ کارلوس کی روش کلافه و عصبانی به روند مصاحبه های تندش ادامه داد. هدف او این بار عزیزالله محمدی رئیس سابق  سازمان لیگ برتر است؛ کسی که به زعم کی روش برنامه ریزی اش باعث شده تیم ملی بدون بازیکنانسه تیم  مطرح استقلال ، پرسپولیس و سپاهان به اردو برود. نکته اما اینجاست ؛ مگر برنامه ریزی پلی اف اسیا را عزیزمحمدی انجام داده است؟ سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال بر استدلالات نه چندان منطقی خود پافشاری می کند.این مصاحبه را بخوانید و یادتان باشد که دیگر همه فدراسیون می دانند کی روش از حضور در ایران چندان راضی نیست . مصاحبه  اخیر سرمربی تیم ملی شاهدی بر این مدعاست!

او این حرفها را در مراسم بدرقه ملی پوشان به به اردوی ترکیه در هتل آزادی زد.

 

*حضور 12 بازیکن در اردو گویای همه چیز است

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا این روزها مدام انتقاد می کنید، گفت: من زیاد انتقاد نمی کنم بلکه حرفم این است که مسایل در جای درست و مناسب قرار بگیرند. دلیل اینکه برخی مسایل را می گویم این است که اکنون شاهد هستید که 12 بازیکن در اردوی تیم ملی هستند و ما با 12 بازیکن راهی ترکیه می شویم. این مسئله گویای همه چیز است اینکه اردوی تیم ملی را با 13 بازیکن شروع کنیم خودش گویای همه چیز است.

بارها تکرار کرده ام که  جام جهانی 4 ژوئن شروع می شود و مطمئنم همه شما از این مسئله مطلع هستید. اگر افرادی هستند که می گویند این راه درستی برای آماده سازی تیم ملی است به نظرشان احترام می گذارم اما این راه درست نیست.

 

*اگر می دانستم تیم ملی در اولویت نیست برنامه دیگری طرح می کردم

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که علی کفاشیان گفته شرایط ما بهتر از سایر رقباست و شما فقط به دلیل غیبت برخی از بازیکنان ناراحت هستید، عنوان کرد: اکنون زمان مناسبی نیست که در مورد احساس خوشحالی یا ناراحتی یا رضایت و عدم رضایت من بخواهیم حرف بزنیم. می خواهم واقعیتی را بگویم؛ طبق برنامه ریزی ها و صحبت هایی که با رئیس فدراسیون و رئیس سابق سازمان لیگ داشتیم به توافق رسیدیم که تیم ملی در اولویت تمام برنامه ها باشد اما اکنون بازیکنان در اینجا نیستند. این مسئله درست است یا اشتباه؟

 

طبق برنامه ریزی که داشتیم قرار بود تیم ملی بالاترین اولویت را داشته باشد. اگر می دانستم تیم ملی در بالاترین اولویت قرار ندارد در آن صورت سعی می کردم برنامه دیگری بریزم اما بحثی که بین ما صورت گرفت این مسئله نبود و تیم ملی قرار بود در اولویت باشد.

 

* عزیز محمدی می خواهد اذهان عمومی را منحرف کند

کی‌روش با انتقاد از عزیز محمدی اظهار داشت: رئیس پیشین سازمان لیگ با مطرح کردن برخی مسایل می خواهد اذهان عمومی را منحرف کند. نمی خواهم وقت خودم و وقت تیم ملی را برای او تلف کنم. مسئله خیلی ساده است و می خواهم سوال کنم، قرار بود بازیکنان اول می در اردو حاضر باشند اما نیامدند و تیم ملی فردا (امروز) راهی استانبول است. آیا نیازی هست که توضیح دیگری بدهم؟

رئیس سابق سازمان لیگ با طرح برخی مسایل می خواهد افکار عمومی را گمراه و خودشان را توجیه کند و مورد ترحم قرار بگیرد ولی مسئله اصلی این است که تیم ملی از این مسئله متضرر شده و می شود؛ نه عزیز محمدی. بدتر از این هم آن است که وقتی برنامه ما منتشر شد او کجا بود که مشکل را حل کند؟ وقتی مشکلات پیش آمد این آقا کجا بود؟ او کجا بود که با سرمربی تیم ملی حرف بزند و به تیم ملی کمک کند.

من وقتم را بیشتر از این برای عزیز محمدی تلف نمی کنم زیرا به خاطر او در طول سال وقت زیادی را تلف کرده ام و دیگر نمی خواهم وقتم را تلف کنم. باید تمرکزمان را روی مشکلات بگذاریم تا آنها را حل کنیم.

 

* اطلاعات من از عزیز محمدی بیشتر است

سرمربی پرتغالی تیم ملی تصریح کرد: من یک مربی بین المللی هستم و مطمئن باشید که اطلاعاتم از عزیز محمدی بیشتر است. بهتر است از ژاپن و کره جنوبی مثال نزنید و آنها را با فوتبال ایران مقایسه نکنید. این کشورها برای آماده سازی تیم ملی خود از 20 سال، 10 سال یا حداقل 5 سال قبل کارشان را شروع کرده اند. لازم نیست عزیز محمدی قوانین فیفا را به من بگوید و اعلام کند 4 روز قبل از بازی ها تیم ملی حق داشتن بازیکن را دارد.

 

حرف من این نیست که بازیکنان یک روز یا 4 روز در اختیار تیم ملی باشند. برای آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی در جلسه ای که با عزیز محمدی و رئیس فدراسیون داشتم محمدی به من گفت اولویت منافع تیم ملی است. در حال حاضر می توانم این را بگویم که من، کادر فنی و تمام بازیکنان تیم ملی یک ثانیه را هم از دست نمی دهیم تا در دیدار با ازبکستان و قطر امتیازهای لازم را بگیریم. خواهش من از عزیز محمدی این است که این بازی ها را انجام ندهد بخاطر اینکه تیم ملی ایران از آن متضرر می شود نه یک شخص.

وی در مورد اینکه مشکل قرارداد دستیاران و کادر پزشکی تیم ملی حل شده یا نه گفت: تا جایی که من می دانم مشکلات حل شده که اکنون آنها در اردو هستند.

 

* تیم ملی مشکلی در گلزنی نخواهد داشت

به گزارش فارس کی‌روش در مورد اینکه تیم ملی ایران همیشه در گلزنی و داشتن مهاجم تمام عیار مشکل داشته است، خاطرنشان کرد: تا جایی که من به یاد دارم تیم ملی ایران همیشه چنین مشکلی نداشته و یک مهاجم بزرگ به نام علی دایی داشته اید که از بهترین مهاجمان بوده است. به هر حال مشکل گلزنی  را برخی تیم ها در خط حمله دارند.

واقعیت این است که محمد قاضی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما تمرکز تیم ملی همیشه روی یک مهاجم خاص برای گلزنی نیست که تمام مسئولیت گلزنی با او باشد. ما کریم انصاری فرد و علی کریمی را داریم. خلعتبری و ابراهیمی (بازیکن تراکتورسازی) هم گلزنان خوبی هستند. اگرچه قاضی را از دست داده ایم اما مشکل خاصی در گلزنی نخواهیم داشت.

 

* تیم ملی مشکلات مالی دارد

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا تیم ملی نیاز به حمایت ویژه دارد تا رسانه ها به عنوان یار دوازدهم آن را مطرح کنند، گفت: بله مسایلی هست که رسانه ها باید روی آن تمرکز کنند. من یک مربی فوتبال هستم و از راهی به جز فوتبال بلد نیستم حرفم را بزنم.  در حال حاضر واضح است که تیم ملی مشکل مالی دارد. دیگر احتیاجی به آن نیست که آن را مطرح کنم زیرا مطبوعات در موردش صحبت کردند.

 

* اکنون زمان بازی های شخصی نیست

وی تاکید کرد: احساس شخصی من خیلی ساده است؛ اینکه اکنون زمان مطرح کردن بازی های شخصی نیست. اکنون وقت این نیست که در مورد من، شما یا افراد دیگر حرف بزنیم. اکنون زمان صحبت در مورد آینده فوتبال است. نظر صادقانه من که بدون غرض هم بیان می شود این است که با احترام به تمام افراد الان زمانی است که باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم. اگر مسایلی که بیان می کنم خارج از چارچوب احترام است معذرت می خواهم.

در خرداد ماه با ازبکستان و قطر بازی داریم و ایران با این دو کشور برای کسب یک سهمیه آسیایی رقابت می کند و رقیب فعلی ما کره جنوبی نیست. پس اکنون زمانی است که منافع تیم ملی را باید بالاتر از منافع شخصی قرار دهیم. اکنون زمانی است که همه باید دست به دست هم بدهیم و برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

 

* این افراد دشمنان بزرگ من هستند

کی‌روش اظهار داشت: من این قول و گارانتی را به شما می دهم تا آن را به تمامی طرفداران فوتبال منتقل کنید و آن هم این است که تمام مربیان و بازیکنان تیم ملی دست به دست هم می دهند تا با تمام قدرت در روز سوم و دوازدهم ژوئن(14 و 23 خرداد) برابر ازبکستان و قطر بازی کنیم و برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم. کاری می کنیم که تیم ملی به موفقیت برسد و کسانی که در راه رسیدن به هدفم اخلال ایجاد کنند دشمنان بزرگ من هستند.

 

* فوتبال بازی پیچیده و دردناکی است

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش در مورد اینکه می خواهد تیم ملی برخلاف گذشته فوتبالی هجومی ارایه کند گفت: من،‌ بازیکنان و تیمم را به فوتبال تهاجمی تشویق می کنم و آنها را چالش می کشم که تهاجمی بازی کنند. بخاطر اینکه معتقدم هرچقدر بیشتر حمله کنید شانس حمله را از حریف می گیرید. در چند بازی گذشته گل های زیادی زده ایم اما باید توجه داشته باشید برای اینکه خوب حمله کنید باید ابتدا خوب دفاع کنید و تیم هایی که خوب دفاع می کنند می توانند حملات خوبی انجام بدهند.

 

فوتبال بازی پیچیده و دردناکی است. همه دیدید که بایرن مونیخ 120 دقیقه بازی تهاجمی انجام داد و از 16 کرنر خود هیچ ثمری به دست نیاورد اما چلسی با اولین کرنر گلزنی کرد. فوتبال مثل چیدن گل رز است، نمی توانید گل رز بچینید اما تیغ به دستتان نرود. برخی تیم ها نیز بدون اینکه حملات کافی انجام دهند برنده می شوند مثل بازی بارسلونا - چلسی و بایرن مونیخ - چلسی و دقیقا به همین خاطر است که فوتبال زیباترین بازی دنیاست زیرا همه تیم ها شانس برنده شدن دارند.

 

* در مرحله قبل نتوانستیم قطر را شکست بدهیم

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه قطر حریف آسان‌تری نسبت به ازبکستان است و می توانیم این تیم را شکست دهیم عنوان کرد: در مرحله گذشته نتوانستیم قطر را در تهران و دوحه شکست دهیم و با این تیم مساوی کردیم. قطری ها مرحله آماده سازی بزرگ و جدی را آغاز کرده اند و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد و این دقیقا همان چیزی است که من توقع داشتم که انجام می دادیم و آماده سازی بهتری برای مسابقات می داشتیم چیزی که اکنون اتفاق نیفتاده است.

 

* پیشنهاد می کنم عزیزمحمدی خودش را ناپدید كند

به گزارش فارس کی‌روش در مورد اینکه عزیز محمدی گفته تمام کارها را برای کمک به تیم ملی انجام داده گفت: شما می توانید تا 24 بشمارید؟ پس بروید ببینید اکنون چند بازیکن در اردوی تیم ملی هستند. اگر هم می خواهید می توانم برای شمارش به شما کامپیوتر یا ماشین حساب بدهم. نمی توانیم در حالی که فقط 12 بازیکن داریم تظاهر کنیم که 24 بازیکن در اردوی تیم ملی حاضرند. عزیز محمدی می تواند خوب شعبده‌بازی کند اما در این مرحله او این شعبده‌بازی را باخت؛ بنابراین در مرحله بعدی با شعبده بازی خودش را ناپدید کند!/سایت گل


ویدیو مرتبط :
قوانین رانندگی را رعایت نکنید!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوانین مورفی را یاد بگیرید ولی استفاده نکنید!


*وقتی جوراب پاته، حتما دمپایی دستشویی خیسه!

*اگه سال تا سال یه قرون تو جیبت نباشه مامان و بابات نمی فهمند، کافی یه نخ سیگار تو جیبت باشه همه میفهمن!

*موقع فوتبال نگاه کردن هشتاد دقیقه میشینی چش تو چش تلویزیون هیچ اتفاقی نمی افته، یه دقیقه میری دستشویی، میای میبینی بازی 2-2 تموم شده!

*هرچقدر هم دلیل منطقی واسه خرید یه چیز داشته باشی، همیشه یکی اون نزدیکی ها هست که بگه سرت کلاه گذاشتن عجیب!