ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خسوس: سورپرایز فوتبال ایران بودیم


دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این قهرمانی مزه دیگری داشت چرا که در ابتدای فصل هیچ‌کسی فکر نمی‌کرد بتوانیم به قهرمانی برسیم.

خبرگزاری فارس: استقلال خوزستان در پانزدهیمن دوره لیگ برتر فوتبال ایران شگفتی‌ساز ظاهر شد و در حالی که کسی به این تیم امید نداشت موفق شد به مقام قهرمانی برسد.

 فرناندو خسوس دروازه‌‌بان آبی‌پوشان خوزستانی یکی از موثر‌ترین بازیکنان پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بود.

گلر برزیلی استقلال خوزستان با عملکرد خوب خود و ثبت 17  کلین‌شیت در کنار سایر هم‌تیمی‌هایش یکی از ارکان قهرمانی این تیم بود.

خسوس در مورد قهرمانی تیمش صحبت‌های زیر را انجام داد:

در مورد قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر صبحت می‌کنی؟

در برزیل سابقه کسب قهرمانی داشتم ولی این قهرمانی مزه دیگری داشت چراکه در ابتدای فصل هیچکسی فکر نمی‌کرد بتوانیم به قهرمانی برسیم. هیچ کسی روی تیم ما به عنوان مدعی حساب نمی‌کرد ولی ما توانستیم سوپرایز لیگ برتر شویم.
 
خیلی‌ها در مقایسه عملکرد تو با گلرهای پرسپولیس، تو را با کسب 17 کلین شیت یکی از عوامل قهرمانی استقلال خوزستان را تو می‌دانند؟

من نمی توانم در مورد دروازه‌بانان پرسپولیس صحبت کنم. به عنوان بازیکن استقلال خوزستان تمام تلاشم را کردم که عملکرد خوبی داشته باشم و کمترین گل را دریافت کنم. تمام بازیکنان تیم در کسب این موفقیت تاثیر داشتند و باید از هم‌ تیمی‌هایم بابت اینکه تلاش زیادی کردند و به من در ثبت 17 کلین شیت کمک کردند تشکر کنم.

به نظرت لقب لستر سیتی  برازنده استقلال خوزستان است؟

بله ما لستر ایران هستیم و این لقب بسیار جالب بود. موفقیت‌های ما و لسترسیتی همزمان بود. در ابتدای فصل شاید هیچکسی نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این دو تیم قهرمان لیگ‌هایشان خواهند شد. این بهترین لقب ممکن بود که به ما دادند چراکه هر دو تیم سورپرایز های کشورشان بودند.

روزی که به استقلال خوزستان رفتی فکر می‌کردی تیمت قهرمان شود؟

روز اولی که به استقلال خوزستان آمدم عبدالله ویسی سرمربی تیم به من گفت سال گذشته از ناحیه دروازه بیشترین ضرر رو کردیم. من هم به سرمربی ویسی قول دادم امسال نقطه قوت این تیم درون دروازه باشم. این مسئله را می توانید از خود ویسی هم بپرسید. در ابتدا حرفی از قهرمانی نبود و خوشحالم که در نهایت به این موفقیت رسیدیم.

استقلال خوزستان در اول فصل 100 هوادار داشت ولی روز قهرمانی توانست ورزشگاه را پر کند

بدون شک نتایج هر تیم بر تعداد هوادارانش تاثیر دارد. یکی از مهمترین هدف‌های تیم ما خوشحالی هواداران بود و با این انگیزه تلاش بیشتری می‌کردیم. خدارا شکر که توانستیم قهرمان شویم و مردم خوزستان را  خوشحال کنیم.

آیا تمایل داری که باز هم در فوتبال ایران به کارت ادامه دهی؟

قطعا اگر شرایط خوبی برایم مهیا شود، دوست دارم بازهم در فوتبال ایران فعالیت کنم. ایران یکی از امن ترین نقاط جهان است این مسئله را از نزدیک لمس کردم. باید از همه مسئولین کشور ایران بابت ین امنیت تشکر کرد. مردم ایران باید بدانند در یکی از امن ترین کشورهای جهان زندگی می‌کنند و باید از این موضوع خوشحال باشند. خانواده من هم اکنون در ایران این حس را دارند.

آیا ذهنیتت از  فوتبال ایران بعد از حضور در استقلال خوزستان همانی بود که دیدی؟

من دوستانی مثل نیلسون کوریا داشتم که در ایران بازی می‌کردند. آنها از سطح بالای فوتبال ایران برای من گفته بودند و بعد از حضور در ایران هم این مسئله را لمس کردم.

گفته می‌شود پرسپولیس و برانکو خواهان جذب تو هستند؟ آیا تیم آینده‌ات را انتخاب کردی؟

الان وقت شادی کردن و استراحت است. عجله‌ای برای انتخاب تیم جدید ندارم‌، تیم های زیادی خواهان من هستند ولی ترجیح میدم فعلا به خانواده‌ام برسم تا بعد از استراحت حدود ١٠ روز آینده در این مورد تصمیم بگیرم.


ویدیو مرتبط :
نابودی فوتسال ایران توسط آقای پروفسور خسوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه سرکار بودیم؛ پوزخند کی روش به فوتبال ایران



اخبار,اخبار ورزشی,برند لباس های تیم ملی


 اخبار ورزشی - چگونه آل اشپورت باکیفیت شد؟!
همه سرکار بودیم؛ پوزخند کی روش به فوتبال ایران

سرمربی تیم ملی با سناریویی که به راه انداخته بود، بالاخره به خواسته اش رسید و دریافتی قابل توجهی از برند لباس های تیم ملی دریافت کرد.

 کی‌روش که می‌گفت آل اشپورت کیفیت ندارد، در جام‌جهانی پیراهن این تولیدی را می‌پوشد... می‌دانید چرا؟ چون مسئولان آل اشپورت با برآورده کردن توقع مالی سرمربی تیم‌ملی، دل کی‌روش را به دست آوردند!

باز هم خدا را شکر که همه چیز فوتبال‌مان به همه چیزمان می‌آید و خدا در و تخته را با هم جور کرده است!


جناب سرمربی تیم‌ملی که تا دیروز جفت پای خود را داخل یک لنگه کفش کرده بود و می‌گفت لباس‌های آل اشپورت کیفیت ندارد و فقط به درد دور ریختن می‌خورد، دیشب با نماینده این تولیدی پای میز مذاکره نشست و مطابق گفته علی کفاشیان، آل اشپورت با پرداخت مبلغی به کی‌روش - که کفاشیان به شوخی یا جدی گفته این مبلغ بیشتر از 150 میلیون تومان است - سرمربی تیم‌ملی را راضی کرد تا در جام‌جهانی پیراهن تولیدی آل اشپورت را بپوشد.

خب لابد از امروز آل اشپورت با کیفیت می‌شود و دیگر هم مشکلی بابت پوشیدن این لباس‌ها فوتبال ما را تهدید نمی‌کند.

به خداوندی خدا قسم اگر این فوتبال، یک صاحب درست و حسابی داشت حتما با کی‌روش بابت سناریویی که پیاده کرد تا به خواسته‌اش در قبال آل اشپورت برسد، برخورد می‌شد.

کی‌روش فوتبال ما را سکه یک پول کرد و با خط دادن به بازیکنانی که علیه آل اشپورت صحبت کردند تا دل او را به دست بیاورند، باعث رسوایی تیم‌ملی در رسانه‌های خارجی شد.

نمی‌خواهیم از آل اشپورت دفاع کنیم زیرا همکاری با این شرکت که اصلا و ابدا به اندازه شرکت‌های مطرح تولید البسه ورزشی معتبر نیست، جای دفاع ندارد اما هنوز یادمان نرفته رسانه‌های خارجی چه لطیفه‌هایی برای پیراهن تیم‌ملی ایران در جام جهانی ساختند.

یعنی همه آن حرف و حدیث‌ها برای آن بود که جناب کی‌روش به خواسته‌اش برسد؟!

 به خدا عرضه هم چیز خوبی است که یک ذره از آن در وجود برخی مدیران ورزشی و فوتبالی ما نیست وگرنه با کی‌روش بابت این سناریویی که نوشت و اجرا کرد، برخورد می‌کردند!
 اخبار ورزشی - رادنیوز