ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خسرو حیدری: داور به سود تراکتور سوت زد



 

 

هافبک , تیم فوتبال استقلال

 

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: «بحث هایی که درباره داوری مطرح می شود باور کردنی نیست.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، خسرو حیدری پس از پایان بازی مقابل تراکتورسازی گفت: «از اینکه دربی را از دست دادم خیلی ناراحتم،‌ اما شیرینی این برد آنقدر زیاد است که جبران کند. استقلال در این بازی لیاقت برد را داشت و باید این بازی را می‌برد. ما بر حریف سر بودیم و با وجود همه سختی‌ها توانستیم بازی را ببریم.»
وی گفت: «بحث‌هایی که در مورد داوری می‌شود باورکردنی نیست. به اعتقاد من داور خیلی مهربان بود که فرزاد حاتمی را به خاطر آن خطای سنگین روی من اخراج نکرد. مطمئنم که اگر فیلم بازی را بازبینی کنند، متوجه می‌شوند که داور با میزبان مماشات هم کرده!»
حیدری این برد را به هواداران استقلال تبریک گفت و تأکید کرد: «هواداران برای برد دربی به ورزشگاه بیایند و این برد شیرین را هم از نزدیک تماشا کنند.»


ویدیو مرتبط :
واکنش خسرو حیدری بعد از باخت به تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مارسلینو: داور به سود لیورپول سوت می‌زد


سرمربی ویارئال بی‌عدالتی داور بازی تیمش و لیورپول در لیگ اروپا را یکی از دلایل حذف شاگردانش از گردونه این رقابت‌ها دانست.

خبرگزاری تسنیم: پس از حذف تیم فوتبال ویارئال از لیگ اروپا با قبول شکست 3 بر صفر در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی برابر لیورپول، مارسلینو، سرمربی زیردریایی زرد به انتقاد از عملکرد ویکتور کاسای، داور بازی پرداخت و ادعا کرد که او بیشتر به سود تیم میزبان سوت زده است.

انتقاد مارسلینو از کاسای در شرایطی بود که به استثنای ضربه ناشیانه آلبرتو مورنو به دنیس سوارز (زمانی که بازی 2 بر صفر به سود لیورپول بود) که هیچ جریمه‌ای برای مدافع اسپانیایی میزبان به همراه نداشت، دیگر تصمیمات داور مجارستانی بازی درست بود.

مارسلینو درباره نحوه قضاوت کاسای گفت: در جریان بازی، داور چشمش را روی خیلی چیزها بست و به‌همین دلیل وقتی می‌بینید که یکی از بازیکنان شما را اخراج می‌کند، قطعاً خودتان می‌تواند نتیجه‌گیری کنید. من فکر نمی‌کنم که داوری بازی برای هر دو تیم کاملاً یکسان بوده باشد.

مارسلینو درباره بازی نیز اظهار داشت: برنامه‌های ما برای این بازی نتیجه نداد. دریافت یک گل زودهنگام به ما ضربه سختی زد و مثل یک ضربه پتک بود. چنین اتفاقی برابر حریفی که با انجسامی بالا بازی می‌کرد، بسیار سخت بود. لیورپول بهتر از ما بازی کرد، اما با وجود برتری‌اش موقعیت‌های گلزنی فراوانی خلق نکرد. زمانی که ما 10 نفره شدیم، به میزان زیادی تکلیف بازی مشخص شد.