ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خسرو حیدری به بازی با سیاه جامگان رسید


مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال با تلاش کادر پزشکی این باشگاه مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار با سیاه جامگان نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال با تلاش کادر پزشکی این باشگاه مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار با سیاه جامگان نخواهد داشت.

خسرو حیدری در جریان دیدار استقلال با تراکتورسازی تبریز دچار آسیب‌دیدگی شد و به همین علت پس از این مسابقه در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرد.

وی در این چند روز، روزی دو یا سه نوبت در کلینیک باشگاه استقلال کار فیزیوتراپی انجام داد و در نهایت این بازیکن می‌تواند تیمش را در دیدار با سیاه‌جامگان همراهی کند.

قرار است حیدری فردا در آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی یکشنبه حضور پیدا کند.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های استقلال و سیاه جامگان مشهد روز یکشنبه از ساعت 16:25 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی پرسپولیس 2 - 1 سیاه جامگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلاصه بازی پرسپولیس - سیاه جامگان


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.