ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خسروی: محرومیت فغانی دروغ است


علی خسروی گفت: خبر محرومیت علیرضا فغانی واقعیت ندارد.

خبر آنلاین: علی خسروی درباره شایعه محرومیت علیرضا فغانی داور بازی تراکتورسازی و نفت تهران گفت: اولا آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران دو روز پیش در سایت داوران اعلام کرده که اصلا فیلم بازی را برای بررسی به ما ندادند و فکر هم نمی کنم قضاوت ایشان مشکل داشته باشد. دوما نظارت بر فیلم بازی به عهده دپارتمان است و ما الان دپارتمان نداریم. آقای عسکری که یا استعفا داد یا استعفایش دادند، به هر حال الان دپارتمان داوری ما رئیس ندارد و کمیته داوران هم شاید یک ماه هست که دور هم جمع نشده اند و یکدیگر را ندیده اند. چون آقای اصفهانیان زنجان، هدایت ممبینی اهواز، مسعود مرادی کرج و رامین حقیق زاده هم در تهران است.

خسروی با بیان این که حتی آقای کفاشیان، رئیس فدراسیون هم صلاحیت نظر دادن درباره داوری را ندارد، گفت: ما از شهرام دبیری به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون انتظار نداریم هر روز بر علیه یک داور رسمی مصاحبه کند. او باید تابع سیاست های هیئت رئیسه باشد و در این قضیه فراموش کند که آذری است.

این پیشکسوت داوری در ادامه گفت: ما بعد از 25سال جلسات تمرین داوری را در پیست شیرودی دایر کرده ایم و در جلسه دیروز علیرضا فغانی از اینکه هیئت رئیسه مصاحبه می کنند و می گویند ما قبل از بازی اهمیت بازی را به فغانی گوشزد کرده ایم، بسیار ناراحت بود. این کار خیلی غیر حرفه ای بوده و یک رانت است. هیچ احدی حق ندارد درباره بازی با داور حرف بزند. تشکیلات داوری وقتی یک داور را انتخاب می کند، خودش می داند آن بازی چقدر حساس است.

خسروی در پایان گفت: بنابراین من فکر می کنم این صحبت ها عوام فریبانه است و به اندازه کافی با احساسات مردم با شرف آذربایجان شرقی بازی شده و این قضیه باید چه خوب و چه بد تمام و فراموش شود و در لیگ آینده تراکتورسازی و همه تیم های کشورمان تیم های قوی داشته باشند و انتظارات طرفدارها را در تمام استان ها برآورده کنند.


ویدیو مرتبط :
تایید جریمه تراکتورسازی و پایان محرومیت فغانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ناظر بازی استقلال به شایعه محرومیت فغانی



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - حسم می گوید فغانی محروم نشده است؛
واکنش ناظر بازی استقلال به شایعه محرومیت فغانی

ناظر دیدار تیم‌های سپاهان - استقلال گفت: «اینکه چه اتفاقی افتاده که فغانی در هفته چهارم قضاوت نمی‌کند را باید از کمیته داوران پرسید اما حس و تجربه‌ام می‌گوید محرومیتی برای او در نظر نگرفته شده است.»

 در چند روز گذشته در خصوص قضاوت نکردن علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان در هفته چهارم، حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر محرومیت وی به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار سپاهان و استقلال پیش آمد.

در این زمینه حتی شنیده شد که خداداد افشاریان ناظر این بازی در گزارش خود به کمیته داوران نمره خوبی به قضاوت فغانی نداده و همین مسئله باعث محرومیت وی در هفته چهارم شد.

افشاریان اما با رد این مسئله گفت: «با توجه به اینکه ناظر دیدار سپاهان - استقلال بودم، گزارش رفتار و کار داور را به حسین عسگری تحویل و همه آن چیزی که در بازی اتفاق افتاد، ارائه دادم که از بیان آن معذورم.»
 
افشاریان تصریح کرد: «اینکه چه اتفاقی افتاده که فغانی در هفته چهارم قضاوت نمی‌کند باید از کمیته داوران پرسید اما حس و تجربه‌ام می‌گوید که محرومیتی برای فغانی در نظر نگرفته شده است.»

 اخبار ورزشی - تسنیم