ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خرید جنجالی درخشان آبی پوش شد


مبین میردورقی که در نیم فصل لیگ چهاردهم به پرسپولیس آمده بود با عقد قراردادی راهی استقلال اهواز شد.

خبرگزاری فارس: مبین میردورقی در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست.

حضور این بازیکن در پرسپولیس با اخبار و حواشی زیادی همراه بود و جنجال‌های زیادی در مورد دلایل حضور او در پرسپولیس مطرح شد. میردورقی در پرسپولیس فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان پیدا کرد.

میردورقی بعد از مذاکره با مسئولان استقلال اهواز با این تیم به توافق رسید و با عقد قرادادی 2 ساله به استقلال اهواز پیوست.


ویدیو مرتبط :
پسر آبی پوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در پرسپولیس زیر فشار بودم / بائو آبی پوش شد؛ اولین خرید امیر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

میثم بائو: در پرسپولیس زیر فشار بودم / به خانه‌ام برگشتم/ حالا من یك ركورد تاریخی دارم

من ارادت خاصی به مجتبی دارم. بیرون از فوتبال خیلی با هم رفیقیم، امسال هم آقای قلعه‌نویی تیم را تهاجمی خواهد چید و احتمالا دو هافبك تهاجمی و طراح در تركیب خواهند بود

سایت گل- میثم بائو اولین خرید امیر قلعه‌ نویی برای استقلال جدید است. هافبك مازندرانی سابق شموشك كه چند سال پیش وقتی به استقلال آمد هواداران او را با لقب آهو تشویق كردند. میثم كه 3 سال در استقلال بازی كرد از این تیم جدا شد و بعد از مدتی سر از پرسپولیس درآورد اما پرسپولیس جایی نبود كه بتواند خودی نشان دهد. بنابراین با دلخوری به شهرداری تبریز رفت و حالا دوباره به استقلال برگشته. در حالی كه كاملا قابل پیش‌بینی بود قلعه‌نویی او را استقلالی كند.

 

بائو آبی پوش شد؛ اولین خرید امیر


* ظاهرا از قبل برای حضور در تیم قلعه‌‌نویی برنامه داشتی؟

بله، آقای قلعه‌نویی نیم‌فصل پیش می‌خواست كه من بروم تراكتور،‌ اما نشد. حالا هم آمدم استقلال. پناه بر خدا!

 

*این دومین حضور تو در استقلال است؟

من حالا یك ركورد دارم،‌تنها بازیكنی هستم كه یك بار از استقلال به پرسپولیس رفتم و دوباره به استقلال برگشتم. هیچ كس تا حالا سابقه سه بار بازی در لباس سرخابی را ندارد.

 

*از برگشتن به تهران نمی‌ترسیدی؟

اصلا، در پرسپولیس كه بودم خیلی استرس داشتم اما از استقلال خاطرات خوبی دارم و خیلی راحتم. امروز كه قرارداد می‌بستم احساس می‌كردم كه به خانه خودم برگشتم.

 

*فرق استقلال و پرسپولیس چیست؟

در پرسپولیس توقعات از من خیلی بالا بود. من شماره 10 پوشیده بودم و قرار بود ستاره باشم، اما اتفاقات برخلاف میل من پیش رفت. البته این را هم بگویم كه جو استادیومی پرسپولیس و استقلال خیلی فرق می‌‌كند.

 

*فرقت با گذشته چیست؟

باتجربه‌تر شده‌ام.

 

*امروز كه خبر تو منتشر شد همه فكر كردند امیر تو را به جای جباری به استقلال آورده.

من ارادت خاصی به مجتبی دارم. بیرون از فوتبال خیلی با هم رفیقیم، امسال هم آقای قلعه‌نویی تیم را تهاجمی خواهد چید و احتمالا دو هافبك تهاجمی و طراح در تركیب خواهند بود. چه خوب است من و مجتبی كنار هم بازی كنیم. بازیكنی مثل او خیلی به من كمك خواهد كرد. مطمئن باشید مسئله آنطور كه شما فكر می‌‌كنید نیست./گل