ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خریدهای زمستانی ناموفق بارسلونا


باشگاه بارسلونا به تقاضای لوئیس انریکه قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی امسال، یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد.

ورزش سه: باشگاه بارسلونا به تقاضای لوئیس انریکه قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی امسال، یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد. انتقالی که ترجیحا قرضی خواهد بود چون بارسلونا با محدودیت های مالی برای خرید بازیکن در ماه ژانویه روبرو است. نگاهی به تاریخچه خریدهای زمستانی بارسلونا در 20 سال اخیر نشان می دهد که غالب این خریدها ناموفق و ناکام بوده اند.

امانوئل آمونیکه: ژانویه 1996 به بارسلونا پیوست ولی این بازیکن نیجریه ای هرگز نتوانست رضایت هواداران و کادر فنی بارسا را به خود جلب کند. او تا سال 2000 نیز در بارسلونا حضور داشت و در 19 بازی تنها یک گل به ثمر رساند.

خریدهای زمستانی ناموفق بارسلونا

رونالد و فرانک دی بوئر:
برادران دی بوئر، زمستان 1999 به بارسا پیوستند و در این میان فرانک بیشتر به میدان رفت و بازی های بهتری نیز از خود به نمایش گذاشت. رونالد را می توان خرید ناموفقی برای بارسا دانست.

خریدهای زمستانی ناموفق بارسلونا

خوان پابلو سورین: ژانویه 2003 به صورت قرضی به بارسلونا پیوست و تنها 5 بازی برای این تیم انجام دادو. این مدافع آرژانتینی سپس بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک گفت.

خریدهای زمستانی ناموفق بارسلونا

ماکسی لوپز: این مهاجم آرژانتینی پرحاشیه، زمستان 2005 از ریورپلات به بارسا پیوست و تنها یک گل به چلسی مورینیو زد. او سپس به مایورکا قرض داده شد.

خریدهای زمستانی ناموفق بارسلونا

آلبرتینی: ستاره سابق میلان، در سال های پایانی فوتبالش در ژانویه 2005 به صورت قرضی به بارسا پیوست و تنها 5 بار برای این تیم به میدان رفت. او با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی کرد.

خریدهای زمستانی ناموفق بارسلونا

ابراهیم افلای: این بازیکن مراکشی الاصل تیم ملی هلند، ژانویه 2011 از آیندهوون به بارسا پیوست ولی هرگز نتوانست در این تیم بدرخشد. او هم اکنون برای استوک سیتی بازی می کند.

خریدهای زمستانی ناموفق بارسلونا

در 20 سال اخیر، تنها خرید موفق بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی، ادگار داویدز ست که زمستان 2004 به صورت قرضی به این تیم پیوست و در 18بازی 1 گل نیز برای آبی اناری ها به ثمر رساند. او فصل بعد به اینتر پیوست.

خریدهای زمستانی ناموفق بارسلونا


ویدیو مرتبط :
خریدهای زمستانی موفق و ناموفق لیگ چهاردهم /نود ۱۱ خرداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقل و انتقالات زمستانی:جانشین جانواریو هم به بارسلونا گل زده و هم لیورپول!



نقل و انتقالات زمستانی:جانشین جانواریو هم به بارسلونا گل زده و هم لیورپول!

 باشگاه استقلال یک صربستانی را جانشین جانواریوی مصدوم می کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرآنلاین ؛ باشگاه استقلال امروز رسما قراردادی 1.5 ساله را با حسن اشجاری امضا کرد . اشجاری که به دلیل ناسازگاری با کرانچار از تیم اصفهانی جدا شده بود به تهران می آید تا خلاء استقلالی ها را در سمت چپ زمین پر کند.

اشجاری که در آستانه عقد قرارداد با ملوان قرار داشت در حالی به گفته فتح الله زاده و به خواست قلعه نویی استقلالی شده است که او در همان سال اول حضور ژنرال آبی ها در سپاهان از این تیم جدا شد و به امارات رفت چون قلعه نویی هاشم بیک زاده را به این بازیکن ترجیح می داد!

همچنین استقلالی ها دیروز یک بازیکن صرب به نام بویان زائیچ را به تهران آوردند تا امروز در تست پزشکی شان شرکت کند. این بازیکن 33 ساله و 186 سانتی متری که در چند سال آخر فوتبالش در تیمی نوروژی بازی کرده ، سابقه گلزنی در بازی های دوستانه به تیم های بارسلونا و لیورپول را دارد .

او در مسابقه دوستانه تیمش با بارسا که با پیروزی 4 بر 2 یاران مسی همراه بوده در دقیقه 63 به زمین می آید و در دقیقه 66 گل دوم تیمش را می زند. این هافبک نفوذی و بازی ساز قرار است جای خالی جانواریوی مصدوم را برای آبی ها پر کند.

دیگر خبر نقل و انتقالات هم به اصفهان بر می گردد ، جایی که سپاهانی ها به جای اشجاری یک مدافع استرالیایی را جذب کردند. میلان پوشیک از تیم تیان جین تدای چین جدا شده و به سپاهان آمده تا 18 ماه در لیگ ایران بازی کند. این درحالی است که هنوز پرسپولیس پا به بازار نقل و انتقالات نگذاشته است./خبرآنلاین