ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خروج قطعی نام سوشا از لیست پرسپولیس


دروازه بان اول پرسپولیس قطعا در نیم فصل دوم جایی در فهرست این تیم نخواهد داشت.

نامه نیوز: پرسپولیسی ها در حالی که هنوز موفق به جذب گلر نشده اند، در مصاحبه های خود به نوعی از سوشا مکانی حمایت می کنند و او را گلر تیم می نامند.

این در حالی است که باشگاه برای خروج نام مکانی از فهرست تیم به قطعیت رسیده و تنها منتظر مشخص شدن نتیجه دادگاه وی است.

مدیران پرسپولیس تصمیم گرفته اند تا زمان دادگاه به حمایت از سوشا ادامه دهند تا متهم به خالی کردن پشت وی نشوند اما جدایی وی قطعی است و باید دروازه بان جایگزینش در زمان باقیمانده جذب شود.

حکم دادگاه البته تنها مشکل مکانی نیست و احتمالا با کمیته اخلاق نیز سر و کار خواهد داشت و طبعا مدتی دور از میادین خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
اخراج سوشا مکانی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برادر دایی در لیست علی دایی!/خروج ستاره پرسپولیس قطعی شد



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


اخبار ورزشی - برادر دایی در لیست علی دایی!

سرمربی پرسپولیس قصد ندارد برای فصل جدید اعضای کادر فنی را تغییر دهد.

  یکی از انتقادهایی که فصل گذشته به علی دایی وارد می شد، نفرات انتخاب شده برای کادر فنی پرسپولیس بود.

حضور محمد دایی(برادر علی دایی) و بهزاد غلامپور(دروازه بان سابق استقلال) با موضع گیری پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس مواجه شد و دایی را متهم کردند که روابط را جایگزین ضوابط کرده است.

پیش بینی می شد دایی برای فصل جدید تغییراتی در کادر خود ایجاد کند تا از این هجمه ها بکاهد اما در لیست وی برای کادر فنی تغییری ایجاد نشده و نفرات قبلی کماکان حضور خواهند داشت.

ممکن است نفراتی به این فهرست اضافه شوند اما کسی حذف نخواهد شد.

                                          .......................................


خروج ستاره پرسپولیس قطعی شد/ درخواست برای انتقال دو سرخ پوش دیگر

سرمربی پرسپولیس قصد ندارد برای فصل جدید اعضای کادر فنی را تغییر دهد.


 باشگاه ذوب آهن با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس از مدیران این باشگاه تهرانی درخواست کرده که شرایط خود را برای انتقال قطعی میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده اعلام کنند.

این دو بازیکن در نیم فصل دوم فصل سیزدهم لیگ برتر به صورت قرضی از پرسپولیس به ذوب آهن رفته بودند.

 سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اعلام این خبر همچنین گفت: با تمام شدن قرارداد قرضی محسن مسلمان با پرسپولیس این بازیکن باید به ذوب آهن باز گردد و ما تحت هیچ شرایطی او را به پرسپولیس نخواهیم داد.

 مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره کادر فنی فصل آینده تیمش نیز گفت: چهار گزینه داریم که شانس هر چهار نفر برابر است. از همه آنها برنامه خواسته‌ایم و نفر منتخب را شنبه هفته‌ آینده معرفی می‌کنیم.

مجمع کارخانه ذوب آهن اواسط خرداد ماه 93 تشکیل جلسه می‌دهد تا سقف بودجه باشگاه را مشخص کند و این در حالی است که آن زمان نیمی از فصل نقل و انتقالات سپری شده است. آذری در این باره گفت: ما هم تا آن روز نصف کارهایمان را انجام داده‌ایم!
اخبار ورزشی -نامه,  ایسنا