ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خروج تیم ملی بانوان نیجریه از ابوجا برای انجام دیدارهای دوستانه ممنوع شد



 

 

 

خروج تیم ملی بانوان نیجریه از ابوجا برای انجام دیدارهای دوستانه ممنوع شد

 

به دلیل ترس از آدم ربایی

خروج تیم ملی بانوان نیجریه از ابوجا برای انجام دیدارهای دوستانه ممنوع شد

فدراسیون فوتبال نیجریه دیدارهای دوستانه تیم ملی بانوان و تیم زیر 20 سال را به دلیل ترس از آدم‌ربایی در خارج از پایتخت این كشور ممنوع كرد.

به نقل ازسایت فوتبال نیجریه، فوتبالیست‌های این كشور خود را برای كسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی فوتبال بانوان آفریقا در اواخر ماه جاری در آفریقای جنوبی آماده می‌كنند. این تیم 2 سال پیش مقابل گینه استوایی شكست خورد و نتوانست بر سكوی نخست قرار بگیرد در حالی كه تیم زیر 20 سال یكشنبه هفته آینده در دور برگشت رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آفریقا به موریس سفر خواهد كرد.

جیمز پیترز یكی از مقامات ارشد فدراسیون فوتبال نیجریه اعلام كرد: به دنبال موج آدم ربایی در نیجریه در حال حاضر ممنوعیتی برای بازی های تداركاتی برای این تیم‌ها در خارج از پایتخت وجود دارد.

سرمربی سابق تیم ملی نیجریه ادامه داد: این به این معنا نیست كه ما مسابقات دوستانه نخواهیم داشت اما می‌خواهیم بازیكنان را حفظ كنیم تا در موقعیتی قرار نگیرند كه قربانی آدم ربایان شوند. به این دلیل است كه نمی‌خواهیم تیم ابوجا را ترك كند و دیدارهای دوستانه خود را در دیگر مناطق كشور برگزار كند.

وی اضافه كرد: با ورود تیم‌های دیگر به ابوجا برای برگزاری دیدار دوستانه مخالفت نمی‌كنیم زیرا این اقدام به تیم در راه آمادگی برای برنامه‌های مختلف كمك می‌كند.

بنابراین هر 2 تیم اردوی آمادگی خود را در ورزشگاه ملی ابوجا برگزار می‌كنند.

تیم ملی جوانان اخیراً یك تور تداركاتی به شرق كشور برگزار كرد در حالی كه نیروهای دولتی اعلام كردند كه تاكنون بیش از 12 كودك مدرسه ای زیر 10 سال دزدیده شده‌اند.

بانوان فوتبالیست نیجریه در اولین گروه همراه با تیم‌آفریقای جنوبی، میزبان بازی‌ها برای قهرمانی فوتبال زنان آفریقا به میدان می روند. این مسابقات از 7 آبان در ژوهانسبورگ آغاز به كار می‌كند.

تیم جوانان در دیداری در مرحله مقدماتی قهرمانی آفریقا در لیبی در سال آینده میزبان موریس خواهند بود.

این تیم تحت سرمربیگری جان ابو اولین دیدار خود را با نتیجه 2 بر صفر در پورت لوئیس با پیروزی پشت سر گذاشت.


ویدیو مرتبط :
بازی دوستانه تیم ملی فوتبال و تیم ملی ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال ایران


تیم ملی فوتبال ایران در بازی های دوستانه و تدارکاتی خود در اتریش به مصاف تیم های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا خواهد رفت، دیدار با تیم ترینیداد و توباگو نیز در اردوی برزیل انجام خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا: تیم ملی فوتبال ایران در بازی های دوستانه و تدارکاتی خود در اتریش به مصاف تیم های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا خواهد رفت، دیدار با تیم ترینیداد و توباگو نیز در اردوی برزیل انجام خواهد گرفت.

ملی پوشان فوتبال ایران در تاریخ های 28 اردیبهشت، پنجم و نهم خردادماه به ترتیب با تیم های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا دیدار دوستانه و تدارکاتی خواهند داشت. همچنین تیم ملی فوتبال در آخرین بازی تدارکاتی در برزیل 18 خردادماه به مصاف ترینیداد و توباگو می رود.

بر اساس این گزارش، نشست برنامه های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل امروز دوشنبه در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این نشست 3 ساعته، تمامی بخش های بین الملل، مالی، تیم های ملی، روابط عمومی، لجستیک و پزشکی حضور داشتند و برنامه های پیش رو مرور شد.

در این جلسه محمد مهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن بیان مسائل مربوط به مسابقات جام جهانی و برنامه های فدراسیون فوتبال، خواسته های فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را بیان کرد.

در این نشست مسوولان بخش های حاضر گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

از جمله برنامه های مورد بررسی قرار گرفته می توان به ارسال پرسش نامه های درخواست شده از سوی فیفا ارسال فهرست نهایی بازیکنان، رزرو بلیط برای تیم ملی، اردوی پیشرو در تهران و همچنین برنامه های مورد نظر برای انجام در اردوی اتریش مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست برنامه بازیهای تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش و برزیل مورد بررسی قرار گرفت که بازی های تیم ملی در این دو اردو به شرح زیر برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران 28 اردیبهشت ماه به مصاف تیم ملی بلاروس خواهد رفت.

روز یکشنبه 5 خردادماه نیز برابر تیم مونته نگرو و نهم خردادماه مقابل تیم آنگولا به میدان می رود، این سه دیدار دوستانه در اردوی اتریش برگزار خواهد شد.

همچنین در اردوی برزیل، تیم ملی در یک دیدار تدارکاتی در روز یکشنبه 18 خرداد ماه به مصاف تیم ترینیداد و توباگو خواهد رفت.

رقابت های جام جهانی فوتبال از 22 خرداد ماه در برزیل آغاز خواهد شد.