ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خرافات بازی ایران و قطر


هماوردی با قطر در عرصه های رسمی همواره برای فوتبال ایران «آمد» داشته است.

ورزش سه: ایران و قطر سه بار در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی با هم رقابت کرده‌اند، در سال 98 و 2006 دو بار و در سال 2014، 4 بار در مقدماتی جام‌جهانی به مصاف قطر رفتیم و نکته قابل توجه اینکه هر سه بار صعود به جام‌جهانی فوتبال را تجربه کرده ایم.

در سال 1988 در جام ملت‌های آسیا هم بعد از بازی با قطر آن هم با یکی از ضعیف‌ترین تیم‌هایمان در پایان رتبه سوم بازی‌ها را به دست آورده‌ایم. این نشانه‌ای بر موفقیت احتمالی تیم‌ملی است. البته خرافاتی‌ها اینطور فکر می‌‌کنند!


ویدیو مرتبط :
ایران 1 قطر 0 -خلاصه بازی ایران و قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده چهره اخموی کی روش در بازی ایران قطر



کی روش  , مسئولان فدراسیون فوتبال , کارلوس کی روش

 

عدم توانایی در هماهنگ کردن یک اتوبوس، موجب دلخوری جدید کی روش از مسئولان فدراسیون فوتبال شده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، دلخوری های کارلوس کی روش از مسئولان تیم ملی تمامی ندارد.

کارلوس کی روش که چند روز پیش گفتگوی تندی را علیه مسئولان فدراسیون فوتبال انجام داد این روزها دلخوری هایش بیشتر شده و این از رفتارش کاملا پیداست. کی روش بر این عقیده است که در فوتبال ایران یک عده ای به فکر نیستند و برای فوتبال دل نمی سوزانند.

ماجرا از این قرار است که پس از بازگشت تیم ملی از امارات وقتی ملی پوشان به فردوگاه امام خمینی (ره) می رسند اتوبوسی هماهنگ نشده بوده تا آنها را به شهر بیاورد! این اتفاق در حالی افتاد که پس از پیگیری های متعدد مشخص شد که به دلیل ناهمانگی های به وجود آمده اتوبوسی که قرار بوده دنبال ملی پوشان یک روز زودتر به فرودگاه رفته بوده است. حاشیه های این اتفاق با گرفتن آژانس برای ملی پوشان ختم به خیر شد اما به نظر می رسد، کارلوس کی روش دیگر آن کی روش همیشگی نیست.

او تا قبل از بازی با قطر به اردوی تیم ملی نرفته است و حتی محل اقامتش هم با آنها در یک هتل نبوده است. کی روش تنها به محل تمرینات می رفته و پس از زیر نظر گرفتن تمرینات بلافاصله به محل اقامتش بر می گشته است و نسبت به اتفاقات درون تیمش بی تفاوت بوده است.

او در واقع می خواسته با این حرکت به آنهایی که بی تفاوت خطابشان کرده است بفهماند فقط مربی است مثل سابق پیگیر کارهای حاشیه ای را نمی کند.